"שנתיים קשות"

'אל-על' חתמה על הסכם קיבוצי עם הטייסים

חברת התעופה הישראלית 'אל-על' הודיעה כי אחרי שבועות ארוכים של משבר מול טייסי החברה שגררו ביטולי טיסות רבים, הצליחו בחברה להגיע להסדר עם טייסי חברת התעופה (ארץ)

איציק אברהם | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

הסוף לביטולי הטיסות באל על? בחברת התעופה הישראלית הודיעו כי אחרי שבועות ארוכים של משבר מול הטייסים, מוקדם יותר היום (ראשון) נחתם הסכם קיבוצי חדש עם טייסי החברה.

על פי ההסכם, אל על תעלה את שכר הטייסים במספר פעימות, כשהפעימה האחרונה תהיה בתחילת שנת 2023 ואמורה להשוות את שכרם לשכר שהרוויחו בימי טרום מגיפת הקורונה.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד אמר: "אל על ושאר חברות התעופה הישראליות הן נכס אסטרטגי חשוב למדינה, ואני מברך על כך שהגענו להסכמות שיאפשרו הפעלה יעילה ורצופה של מטוסי החברה, לצד החזרת שכר הטייסים לקדמותו.

ענף התעופה בכלל, ואל על בפרט, עברו שנתיים קשות, וכעת כשהביקושים לטיסות בשיאם אני בטוח שההסכם יוכל להחזיר את אל על לצמיחה. אני מודה לאבי אדרי, להנהלת החברה, לוועד הטייסים ולכל מי שתרם להשגת ההסכם. נמשיך ונפעל למען העובדים בכל ענפי המשק".

מנכ"לית אל על דינה בר טל אמרה: "המטרה העליונה שלנו היא להעניק ללקוחות חוויית טיסה מצוינת. אנו שמים את טובת הלקוחות שלנו במרכז ונעשה הכל על מנת להקל עליהם בתקופה מאתגרת זו.

עם החתימה על ההסכם, פנינו קדימה להתמודדות בכוחות משותפים של כלל המגזרים באל על וביחד נתמודד עם הקשיים והתחרות הגלובלית בענף התעופה והתיירות. למרות שביחס לחברות תעופה בינלאומיות אל על נמצאת בשיעור ביטולי טיסות נמוך מאוד, עדיין נשאף תמיד לצמצם למינימום את היקף הביטולים. אני רוצה להודות לארנון בר-דוד ולאבי אדרי על הסיוע בהגעה להסכמות, מתוך אחריות וראיית טובת כל מחזיקי העניין.

אני מברכת את קברניט רן אלקבץ וחבריו לוועד אצ"א על שיתוף פעולה מקצועי וענייני בדרך להשגת פתרון, שיאפשר לנו להאיץ קדימה את ההתמודדות שלנו עם האתגרים המרובים."

יו"ר ועד טייסי אל על אמר: "בחלוף שנתיים קשות ומורכבות, טייסי אל על מברכים על חתימת הסכם עבודה המשיב את החברה וטייסיה ליחסי עבודה תקינים, אמון ושיתוף פעולה מלא לטובת החברה, לקוחותיה ועובדיה.

אנו רוצים להודות לבעלי השליטה ולהנהלה החדשה, בהובלת המנכ"לית דינה בן-טל, על שבחרו לסיים את המחלוקות בדרכי נועם, תוך איזון האינטרסים ההדדיים ויצירת תשתית יציבה ויעילה לגמישות התפעולית הרחבה שנדרשת להעצמת החברה וצמיחתה. פנינו נשואות קדימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר