מערימים על המערכת

השיטה נחשפת: כך נהגים התחמקו מתשלום דו"חות בירושלים

נהגים מצאו דרך להערים על החוק ולנסוע בנתיב תחבורה ציבורית בלי לחטוף דו"ח • איך עשו את זה? הודעה של המשטרה חושפת את השיטה (תחבורה)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
ההוספה הקטנה שמבלבלת את המערכת (צילום באדיבות: לירן תמרי מחדשות מיינט ירושלים)

המכה האחד עשר שאיננה כתובה בתורה הינה לכאורה מכת מצלמות האכיפה בירושלים. בכל כמה מטרים אתם עלולים למצוא את עצמכם בתוך נתיב תחבורה ציבורית ולחטוף דו"ח שאפילו לא ניתן על ידי פקח. מצלמת תנועה מצלמת את הרכב והדו"ח נשלח אוטומטית הביתה. העיר ירושלים וכלל העירם המשתמשות בשיטה, מרוויחות מיליוני שקלים בשנה רק מהדו"חות הללו.

אלא שאגף התנועה במשטרת ישראל גילה שיטה חדשה של נהגים בכדי להערים על המערכת ולבצע קשיים במתן הדו"ח, כך על פי פרסום של לירן תמרי מחדשות מיינט ירושלים.

מספר נהגים הערימו על המערכת והוסיפו את הספרה אפס ללוחית הזיהוי הצהובה שלהם. ככה הקשו על המערכת לדעת להכין לשייך את הדו"ח ולמי לשלוח אותו.

מתחכמים (מצלמות אכיפה)

המשטרה שעלתה על הטריק, הפיצה הודעה לשוטרי התנועה: "לתשומת ליבכם ולידיעת כלל השוטרים, קצין את"ן ארצי מוסר כי לפי מצלמות עיריית ירושלים ותל אביב עולה כי בעלי כלי רכב מזייפים את מספר הרכב ומוסיפים את הספרה 0 לפני המספר ונוסעים כך בנת"צים. יש להבהיר לכלל השוטרים אין מספר רכב שמתחיל בספרה 0.

"על פי החוק, שינוי לוחית הרישוי של הרכב הוא עבירה פלילית שנחשבת לזיוף. על פי סמל סמל סעיף 7196 זייפת או שינית במרמה כל סימן המשמש לזיהוי רכב או כל רשיון שניתן עפ"י פקודת התעבורה או השתמשת בהם או השאלת לאחר או הנחת לאחר להשתמש בהם, בניגוד לסעיף 62(9) לפקודת התעבורה".

כעת, לאחר שנתגלתה השיטה, זה עניין של זמן עד שתקראו את הכתבה הבאה עם שיטה חדשה של נהגים....

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר