גם הפעם נפלנו ב"רשת"

ה"אינטרנט הכשר". נשמע מצוין עד שזקוקים לו. כי חוץ מצמד המילים המוקסמות, שום דבר שם לא כשר: לא השירות, לא המהירות המובטחת, לא המענה האנושי וגם לא הפיצוי המתחייב. אז מדוע בעצם אנחנו שותקים כדגים שנתפסו ב"רשת"? כי אנחנו "עם הדומה לחמור", או כי עדיין אין אלטרנטיבה?

ברוך הלוי | כיכר השבת |

אחרי תסכולים ממושכים, החלטתי להעלות על הכתב את הנושא המרגיז של האינטרנט הכשר. כל מי שהאינטרנט משרת אותו לצרכים הכרחיים ומעוניין לשים מחסום לכל השלילי שמצוי ברשת, שמח לשמוע כי קיימות אפשרויות סינון תכנים. כך עשיתי גם אני, אולם הניסיון מעיד כי המחיר יקר, תרתי משמע.

ראשית, האיטיות המשגעת של הגלישה. טכנאי מבזק הוכיח ללא ספק כי המהירות שניתנת לי היא 5 מגה, כפי שהזמנתי, וכפי שאני משלם. אבל בפועל הגלישה היא במהירות של מגה או שני מגה, בעקבות השירות של ספק האינטרנט הכשר. זה כשר?

שנית, למרות שהאינטרנט הוא בהכשר יהודי, הנישואים הם קתוליים. התחייבויות בלי אפשרות לגירושים. במקרה הגרוע רבים סיפרו לי שהחליטו, בלית ברירה, להמשיך לשלם למרות שעברו לספק אחר. זה כשר?

ואם כבר הזכרתי שירות, למה החברות שנותנות את שירות הסינון, מזלזלות בלקוחות ולא נותנות שירות לקוחות שראוי לשמו? כשיש תקלה לעולם לא תצליח להגיע למענה אנושי. ובכלל לדבר עם נציג שירות שלהם זה אירוע נדיר ביותר. זה כשר?

אם הם מהווים פתרון עבור מי ש"נאלץ" להשתמש בשירותי האינטרנט, זה אומר שהם מבינים שבדרך כלל זה עבור צרכי עבודה. אז איך יכול להיות שהם חושבים שאפשר לעבוד עם תקלות אינסופיות? ניתוקים, לעתים של שעות? ולמרות הכל הם לא מפצים, וממשיכים לגבות את התשלום הרגיל עבור כל החודש, גם אם היו בו ניתוקים לרוב. זה כשר?

ההרגשה שלי כלקוח זה שהחברות המסננות מתנהלות כגמ"ח, ולא כגוף כלכלי בעל אחריות כלפי הצרכנים שלו. חשוב לי להגיד את הדברים ולהעלות את הנושא הכואב, כיוון שאני שוקל לעבור לחברה ´רגילה´ מרוב ייאוש מהבעיות הרבות שהעליתי. אי אפשר להמשיך לשלם כסף ולא לקבל תמורה הולמת, אפילו לא מינימלית. זה, בעיניי, ממש לא כשר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר