אתר החרמון יפתח בקרוב: המחירים יישארו גבוהים

מזג האוויר הסוער עושה טוב לחרמון, הרכבל העליון כבר התכסה בשלג ובקרוב חובבי הסקי יוכלו להנות מסקי כחול לבן. אך בניגוד להבטחות המחיר יישאר גבוה (תיירות)

שושי מילר | כיכר השבת |
גולש בחרמון, המחרים עדיין גבוהים (צילום: shutterstock)

החרמון מתכסה בשלג, ומזג האוויר הסוער עושה חשק לעלות לחרמון לכשיתבהר. ברכבל העלין נערמו סנטימטרים רבים ואנשים שביקרו באתר יכלו להשתעשע בשלג בלי שנדרשו לשלם בכניסה.

בקרוב כל זה הולך להגמר, החרמון יפתח רשמית ואיתו הארנק שלנו. המחירים יישארו גבוהים ויהיה יותר זול לצאת לחופשת סקי בשוויץ.

ח"כ דני דנון הבטיח לא מזמן, רק בעונה הקודמת כי "יחזיר את החרמון לעם ישראל", דנון הודיע כי יגיש הצעת חוק שהמדינה תלאים את אתר החרמון ותעניק פיצוי לתושבי נווה-אטי"ב, חברי הישוב להם "שייך" החרמון כעת.

אולם מאז שדיבר גבוהה, דנון חזר בו מהצעת החוק לאחר שמנהל מקרקעי ישראל שאדמת האתר שייכת לו וחברי נווה-אטי"ב המפעילים את האתר הביעו נכונות לשאת ולתת בהוזלת המחירים. אך בינתיים הצעת החוק ירדה, המשא ומתן תקוע ומחיר המחירון שהתפרסם על ידי הנהלת האתר לשנת 2013 כמעט זה למחירון של שנה שעברה.

מה כן השתנה?

ישנם כמה הורדות מחירים לא משמעותיות, מחיר הכניסה לילד, ירד ב-2 שקלים שלמים, מחיר כניסה לאוטובוס (עד 50 איש) ירד ב-4 שקל לאדם (מ-2300 ל-2100), מחיר כניסה לאוטובוס משולב (כניסה + רכבל) ירד ב-250 שקל. והכי משמעותי הוא מחיר כניסה לגמלאים שירד מ-2,200 ומעתה יעמוד על 1,750.

בהנהלת אתר החרמון אומרים כי תחזוקת האתר ומתקניו מצריכה כסף רב. מדובר במימון העסקת עובדים, שאיבת ביוב, תחזוקת הכבלים, סלילת כבישים, בניית מעקות, פינוי שלגים, שכירת חברות אבטחה ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר