מזכ"ל האו"ם שמע ושתק: "הישראלים - זאבים צמאי דם"

"כתם לאנושות" - כך כינה ראש-הממשלה בנימין נתניהו את כינוס המדינות הבלתי מזדהות שנערך בימים אלה בטהרן שבאיראן, בהשתתפות מזכ"ל האו"ם באן קי מון. מנהיגה הרוחני של איראן, האייתוללה עלי חמינאי, תקף הבוקר (חמישי) בחריפות את ישראל: "זאבים צמאי דם"

ניצן ארליך | כיכר השבת |
חמינאי עם קימון (צילום: מתוך יוטיוב)

"כתם לאנושות" - כך כינה ראש-הממשלה בנימין נתניהו את כינוס המדינות הבלתי מזדהות שנערך בימים אלה בטהרן שבאיראן, בהשתתפות מזכ"ל האו"ם באן קי מון.

בפגישה עם ראש ממשלת מדינת סקסוניה התחתונה שבגרמניה, דיוויד מקאליסטר, אמר נתניהו: "אנו, בעיקר, מודאגים מאוד ממה שאנו רואים שמתרחש באיזורינו כיום. לפני 70 שנה, שישה מיליון מבני עמנו הושמדו בפעולה של רצח עם. העולם התחייב אז 'לעולם לא עוד'.

"מאז נכרתו בריתות נגד רצח עם, נוסד האו"ם, והעולם התחייב שהדבר הזה לעולם לא יחזור על עצמו. היום, למעלה מ-120 מדינות נמצאות בטהרן, שהמשטר שם מכחיש את השואה ופועל להשמיד את המדינה היהודית.

"משטר זה מתאכזר לאזרחיו, משתף פעולה בטבח סורים חפים מפשע וקורא מוות לאמריקה, מוות לישראל. נראה שרבים בקהילה הבינלאומית לא למדו דבר".

עוד אמר ראש-הממשלה: "אני חושב שזו חרפה וכתם לאנושות. אני שמח שגרמניה היא בין המדינות שמסרבות לקחת חלק בהצגה הזאת ומגנה אותה כי עתידנו המשותף כרוך בעמידה והתמודדות עם חוסר האנושיות והאכזריות הזאת".

ובינתיים, בכינוס השנאה באיראן. מנהיגה הרוחני של איראן, האייתוללה עלי חמינאי, תקף הבוקר (חמישי) בחריפות את ישראל כשבאולם נוכח מזכ"ל האו"ם.

"המשטר הציוני מורכב מזאבים צמאי דם", אמר האייתוללה מאיראן, "ישראל מבצעת פשעים נגד הפלסטינים בשטחים. המשטר הציוני מעורב בטרור מדינתי באזור, בחיסולים ובכיבוש אדמות ערביות".

והעולם שותק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר