איראן מאיימת: נשמיד את ישראל תוך 24 שעות

נציגו של המנהיג האיראני עלי חמינאי במשמרות המהפכה מאיים, כי במידה וישראל תחליט על תקיפה באיראן, "ידרשו 24 שעות בלבד בשביל להשמיד את הציונים". במקביל, עקב המצב הכלכלי הקשה השורר במדינה האיסלאמית קרו היום מספר תקריות אלימות ברחבי המדינה (חדשות)

יוסף פאר | כיכר השבת |
הדגל האיראני (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

חוג'אט אל - איסלאם עלי שיראזי, נציגו של המנהיג האיראני האייטולה עלי חמינאי במשמרות המהפכה באירן מאיים, כי במידה ותתרחש מתקפה ישראלית כנגד מתקני הגרעין של ארצו, אירן תפעל להשמדת ישראל בתוך 24 שעות בלבד.

לדברי חוג'אט אל-איסלאם עלי שיראזי שצוטטו בראיון לעיתון האיראני "ג'האן" הכוחות האיראניים מוכנים למלחמת קצרה וגם למלחמ ארוכה כנגד ישראל. "אם הציונים יעזו לתקוף אותנו, נדרשות לנו 24 שעות בלבד כדי להשמיד אותם" צוטט חוג'אט אל איסלאם.

במקביל, פרצו היום מספר עימותים בין כוחות הביטחון לבין אזרחים וסוחרים איראניים. זאת בין הייתר על רקע נפילתו של המטבע האיראני.

המנהיג האיראני עלי חמינאי אינו מתרגש מהמהומות במדינה, לדבריו: "מקור הלחצים הוא עמדתה העצמאית של האומה האיראנית והעובדה שהיא לא נכנעת למערכת ההגמונית" לדברי המנהיג האיראני שצוטט באתר 'ynet': המדינה האיסלאמית עמדה בפני "שורה ארוכה של לחצים - ביטחוניים, צבאיים, וכלכליים, וכעת היא רק חזקה יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר