ניו יורק: מוהל הדביק נימול בנגיף

רשת "פוקס ניוז" מדווחת, כי תינוק שהודבק בנגיף ההרפס בשל מציצה אותה ביצע בו המוהל, נדבק גם בנגיף נוסף. מחקירה ראשונית עולה: ההורים לא אישרו את המציצה (חדשות)

יוסף פאר | כיכר השבת |
ברית מילה (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

סערה בניו יורק: לאחרונה דווח בכלי התקשורת בארה"ב, כי מוהל שביצע 'מציצה' בתינוק שנימול, באמצעות קשית, הדביק אותו ב'הרפס'. היום דווח, כי התינוק נדבק בנגיף נוסף.

ברשת הטלוויזיה 'פוקס ניוז', דווח היום (שלישי), כי מלבד ההידבקות של התינוק בהרפס, כתוצאה מהמציצה שביצע המוהל בנימול נדבק הפעוט גם בנגיף נוסף, ומסוכן יותר.

העיסוק התקשורתי החל לאחר שלאחרונה דיווחו כלי התקשורת באיזור, כי מספר תינוקות שנימולו באיזור ברוקלין שבניו יורק, נדבקו בהרפס.

לפי הדיווח של ד"ר איתי גל ב-ynet, בעקבות העיסוק בנושא, החלה המחלקה לבריאות בניו יורק בחקירה, ומסרה כי ההורים כלל לא נתנו אישור למוהל לבצע מציצה בילד, דבר שרופאי ילדים בניו יורק מביעים נגדו התנגדות.

לפי הנתונים, בשנים האחרונות נדבקו 13 תינוקות בנגיף ההרפס, כאשר באחד המקרים, מצבו של הפעוט הידרדר, והוא מת.

כאמור, במחלקת הבריאות של ניו יורק אמרו כי הורי הפעוטות לא העניקו אישור לביצוע המציצה אותה מגדירים רופאי הילדים כמסוכנת. וזאת בניגוד להוראת עיריית ניו יורק, המחייבת את אישור ההורים וחתימתם על מסמך מיוחד המאשר את ביצוע המציצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר