צרפת: אישום נגד מפרסם אנטישמיות ברשת

בצרפת הוגש אישום ראשוני נגד צעיר שהעלה לרשת תמונות בהן נראה גבר המבצע תנועה אנטישמית סמוך לבית הספר היהודי בטולוז בו נרצחו ארבעה יהודים בהם גם ילדים (מהעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אחת התמונות שעלו לרשת (צילום: מתוך ערוץ הטלוויזיה France 3)

השלטונות בצרפת הגישו כתב אישום נגד אדם שהעלה תמונות אנטישמיות לרשת, אחת התמונות המדוברות היא זו בה נראה אדם כשהוא מבצע את האקט האנטישמי-חדשני "מועל יד הפוך" סמוך לבית הספר בטולוז בו נרצחו ילדים יהודיים, ומביע לכאורה תמיכה בביצוע הפיגוע במקום.

בתמונה נוספת שהעלה הנאשם לאינטרנט, נראה אדם כשהוא מצולם בחזית ביתו של מוחמד מראח, שעמד מאחורי הפיגוע הקשה בבית הספר היהודי בטולוז.

התובע בטולוז, שהגיש את כתב האישום נגד האזרח הצרפתי, סיפר לסוכנויות הידיעות כי האישומים נגד האדם הם על הסתה לשנאה גזענית.

כזכור, קומיקאי אנטישמי מצרפת בשם דיאדונה, המציא את מועל היד ההפוך - כאשר היד מופנית כלפי הכתף. וזאת מאחר וההצדעה הנאצית הידועה, אסורה על פי החוק.

בבית הספר היהודי "אוצר התורה שבטולוז, אירע פיגוע הירי ממנו נהרג הרב יונתן סנדלר הי"ד, צרפתי-ישראלי שהתגורר בעבר בישראל ואף למד בכולל חרדי בשכונת בית וגן בירושלים. הוא נהרג יחד עם בניו אריה וגבריאל, והילדה מרים מונסנגו סמוך לבית-הספר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר