אשת השופט הירדני: "נתבע את ישראל"

אשתו של ראיד א-זעיתר, השופט הירדני שנהרג במסוף אלנבי מאש חיילי צה"ל, טוענת כי בעלה נורה למוות ללא עוול בכפו. לדבריה, בכוונתה לתבוע את ישראל (חדשות, בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מסוף אלנבי לאחר הירי (צילום: דוברות רשות שדות התעופה)

אשתו של ראיד א-זעיתר, השופט הירדני שנהרג אמש (שני) על ידי חיילי צה"ל במסוף אלנבי, הודיעה כי בכוונתה לתבוע את מדינת ישראל. כך מפרסם אתר "וואלה".

לדבריה, בעלה מת לשווא וכי לא הייתה הצדקה לפתוח לכיוונו בירי. כזכור, על פי התחקיר הראשוני של צה"ל, השופט ניסה לתקוף חייל, נורה ברגלו, ולאחר שניסה לחטוף את נשקו של אחד החיילים, הוא נורה בפלג גופו העליון וכתוצאה מכך נהרג.

מנגד, אשתו של השופט, היבא, טוענת שיש בידיה עדויות הסותרות את התחקיר של צה"ל. לדבריה, העדויות מוכיחות כי בין בעלה לבין חייל במסוף התפתח ויכוח בלבד וכי הוא לא נקט באלימות כלפי החיילים.

עורך דינה אמר כי המשפחה דורשת מישראל לערוך תחקיר מקיף בפרשה ולהציג את הממצאים למשפחה.

לדבריו, "יש במקום מצלמות המתעדות את האזור 24 שעות ביממה, ניתן לראות היטב מה קרה שם. אנחנו נעקוב אחרי התחקיר. המשפחה דורשת לשתף אותה בתחקיר".

כאמור, בכוונתה של אשת השופט לתבוע את מדינת ישראל.

מוקדם יותר היום פרסמה לשכת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודעת התנצלות על הרג השופט. בהודעה נכתב: "ישראל מביעה צער על ההרוג במעבר אלנבי, ומוסרת את תנחומיה בפני העם הירדני והפרלמנט הירדני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר