השיחה המסתורית לטייס המטוס המלזי: מי הייתה המתקשרת?

חוקרי היעלמות המטוס המלזי טוענים שעלו על שיחת טלפון שקיבל הטייס לפני ההמראה מאישה לא מזוהה שהתבצעה מטלפון חד פעמי • באוסטרליה מביעים אופטימיות לרגל חידוש החיפושים: "התקווה גוברת"

שושי מילר | כיכר השבת |
מודעת ההיעלמות של טיסת MH-370 שדה התעופה המלזי (צילום: shutterstock)

האם שיחת הטלפון המסתורית תפתור את תעלומת המטוס המלזי? חוקרי ההיעלמות טוענים כי טייס טיסת MH-370 קיבל שיחת טלפון מאישה לא מזוהה זמן קצר לפני ההמראה ממנה לא שב.

על פי הדיווח ב"דיילי מייל", הקפטן זהארי אחמד שאח בן ה-53, שוחח בטלפון כשעתיים לפני ההמראה. הטלפון ממנו התבצעה השיחה היה טלפון חד פעמי שנרכש עם תעודת זהות מזוייפת. החוקרים חושדים כי שיחה זו עשויה להעיד על קשר לארגוני טרור.

למרות שהטייס ואשתו היו פרודים, החליטו חוקרי הפרשה, לאחר חשיפת שיחת הטלפון, לחקור את כל בני המשפחה בצורה מקיפה, זאת למרות שבתחילה הוחלט להניח למשפחה. כעת החשד כי מדובר בפעולת טרור מובילה את החוקרים לבדוק את כל האנשים הקרובים לטייס ולטייס המשנה.

במקביל, החיפושים אחר המטוס המלזי יתחדשו על ידי האוסטרלים שהביעו ההערכות אופטימיות לגבי איתור המטוס. ראש ממשלת אוסטרליה טוני אבוט העריך במסיבת עיתונאים כי הסיכויים לפתרון התעלומה גבוהים.

תמונות שסיפקו היום (א') לוויינים צרפתיים, מצביעות על "עצמים אפשריים" של מה שעשויים להיות שברים של המטוס המלזי, באזור החיפוש הדרומי באוקיינוס ההודי. לפי הרשויות במלזיה, התמונות הועברו למרכז תיאום החיפושים באוסטרליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר