סערה בטיסה

אישה דורשת התנצלות לאחר שחרדי סירב לשבת לידה בטיסה

אישה תושבת קנדה, דורשת התנצלות מחברת תעופה, לאחר שגבר חרדי סירב לשבת לידה בטיסה, והדיילים ביקשו ממנה לעבור למקום אחר. "נפגעתי מכך שלא הכיר בי כאדם בגלל שאני אישה" (בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חרדים בנתב"ג. אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: יוסי זליגר - פלאש90)

נוסעת שטסה בטיסה לטורנטו דורשת התנצלות מחברת התעופה, לאחר שחרדי שסירב לשבת לידה במטוס ודיילי החברה גרמו לה לטענתה למבוכה.

הסיפור התרחש בימים האחרונים במטוס שעשה את דרכו לטורונטו, כאשר חרדי עלה למטוס וגילה כי לידו יושבת אישה אזרחית קנדית. הנוסע פנה לדיילי המטוס וביקש מהם להעביר אותו מקום, אלו ניסו לשכנע את הנוסעת לעבור מקום אולם זו סירבה.
לשידור הציבורי בקנדה, סיפרה הנוסעת כי החרדי לא ביקש ממנה לעבור מקום, אלא פנה לדיילים ולנוסעים כדי שימצאו פתרון. לאחר כמה דקות מצאו הדיילים פתרון והגבר הושב ליד נוסע אחר.
כעת טוענת הנוסעת, כי נפגעה מכך שהוא אינו הכיר בה כאדם בגלל היותה אישה, כך לטענתה. לאור זאת היא דורשת התנצלות מחברת התעופה.
מקרה זה אינו חדש ולפני כמה שנים נוסע חרדי שסירב לשבת בין נשים, תפס את מקומה של נוסעת בין שני נוסעים חרדים והיא התבקשה לעבור לשבת במקום אחר במטוס.
הנוסע החרדי תפס את מקומה של הנוסעת, וסירב לפנותו למרות שהיה רשום על שמה של הנוסעת.
בטרם המריא המטוס, פנה הדייל במטוס אל הנוסעת וביקש ממנה לוותר על מקומה, אותו הזמינה ועליו שילמה, ולהתיישב במקום אחר. הנוסעת טוענת כי כלל לא שאלו אותה לרצונה ונכפה עליה לעבור למקום גרוע יותר בו סבלה במהלך הטיסה.
לדברי הנוסעת, היא הזמינה את המקום הספציפי ליד המעבר בשל צרכים רפואיים, ובשל המעבר אף הפסידה את הארוחה הצמחונית אותה הזמינה.
בעקבות כך, תבעה הנוסעת 50 אלף שקלים פיצוי מחברת אל על ומתן הנחיות ברורות לדיילים כיצד עליהם לנהוג במקרים דומים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר