"איש עם לב ענק"

תושב ארה"ב העניק את בגדיו לחסר בית ברכבת ועורר השראה

ג'ואי רסטו תועד דואג לחסר בית ברכבת התחתית, כשהלביש אותו עם חולצתו וכובע הצמר שלבש, ועורר תהודה והשראה, בגינה זכה לתעודת הוקרה על "מעשה אצילי של מתן בסתר" • צפו (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רסטו מקבל תעודת הוקרה (באדיבות המצלם)

אהרון וידר, חבר בית המחוקקים החרדי במחוז רוקלנד, העניק אמש (רביעי) יחד עם עמיתו תעודת הוקרה לתושב ארה"ב ג'ואי רסטו על מעשה החסד שעשה ועל כך ששימש השראה לרבים באצילותו ובהתנהגותו האישית יוצאת הדופן.

הסיפור בשלו זכה רסטו בתעודה התרחש ב-8 בינואר כאשר בעודו נסע ברכבת התחתית בעיר ניו יורק ראה רסטו אדם חסר בית כשהוא ללא חולצה ורועד מהקור העז.

בעוד מרבית הנוסעים בחרו להתעלם ממצבו של חסר הבית, רסטו בחר להתנהג באופן שונה. הוא הוריד את חולצתו והעניקו להלך חסר הבית אותו לא הכיר. בנוסף נתן לו את כובע הצמר שלו על מנת שיוכל לחמם את ראשו ואת אוזניו הקפואות מהכפור שרר באותו יום.

צפו: ג'ואי רסטו מלביש את חסר הבית (צילום: Inside Edition)

אחד הנוסעים תיעד את אותם רגעים מופלאים במכשיר הסלולאר שלו, העלה לרשת האינטרנט ועד מהרה הפך הסרטון המיוחד ללהיט ויראלי ברשתות החברתיות.

בראיון ל-Inside Edition אמר רסטו: "אני עשיתי את זה רק כי זה היה הדבר הנכון לעשות, הייתי מרגיש רע וזה היה על המצפון שלי אם הייתי עוזב אותו".

וידר שהתרשם מהמעשה החליט להעניק לרסטו תעודת הוקרה ובמהלך הטקס אמר: "מדובר באיש עם לב ענק שעשה מעשה מופלא ללא כל כוונת רווח. הוא אפילו לא ידע שמישהו רואה או מצלם. מדובר במעשה אצילי של מתן בסתר ללא כל תמורה. רסטו מייצג את הטוב שבאדם ומראה לאן כולנו צריכים לשאוף".

וידר הוסיף כי מעשהו של רסטו מעניק לכולנו השראה כיצד יש לנהוג בחמלה כלפי חסרי הבית וההומלסים. "אנחנו במחוז רוקלנד רוצים לשבח אותך על מעשה החסד שעשית", אמר וידר והעניק לרסטו הנרגש את התעודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר