יצורים בלתי מזוהים כרסמו רגל של צעיר

סם קניזאי בן ה-16 המתגורר במלבורן שבאוסטרליה נכנס לים יחד עם חבריו אך לאחר מספר דקות יצא במנוסה מהים כשעל רגליו עשרות יצורים בלתי מזוהים שאכלו אותן (חדשות, בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

סם קניזאי בן ה-16 המתגורר במלבורן שבאוסטרליה נכנס לים יחד עם חבריו אך לאחר מספר דקות יצא במנוסה מהים כשעל רגליו עשרות יצורים בלתי מזוהים שאכלו את רגליו.

כשהגיע לבית החולים לא הצליחו לזהות את אותם מכרסמים ומומחה שהגיע מאוני' סאות' ווילס טען שמעולם לא שמע על אותם ייצורים.

אביו של הנער סיפר כי בנו נכנס למים לאחר משחק כדורגל וביקש להתרענן, כשיצא אמר שהוא מרגיש שיש לו עדיין חול ברגחיין והוא נכנס שוב כדי לנקות אותן, כשיצא לקחת את נעליו ראה את רגליו מכוסות ביצורים מדממים שאכלו בבשרו דרך העור.

כשהגענו לבית החולים התחילו בהליך של חיטוי הדם וברגע שניגבנו את הדם, הופיע עוד תיאר ג'ארד קניזאי. על רצפת בית החולים הופיעה שלולית דם והצוות שלא ידע במה מדובר התקשר למומחים לרעלים ומומחים לבעלי חיים ימיים, ונכון לעכשיו אף אחד לא ממש יודע".

למחרת חזר האב לחוף עם רשת מלאה בבשר, אותה זרק למים ובאמצעותה לכד כמה מהיצורים שנגסו בבנו. "מה שברור לגמרי זה שהיצורים האלה מאוד אוהבים בשר", הוא אמר בעודו מראה את סרטון היצורים שלכד טורפים את חתיכות הבשר שהשליך לעברם.

אליסטר פור, מומחה לחסרי חוליות ימיים, אמר שהנשיכות נגרמו על ידי חסרי חוליות, וככל הנראה שמדובר בכמות אדירה של כיני ים שרק בכמות גבוהה מאוד יכולים לגרום נזק כל כך דרמטי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר