בגלל חוק הלאום

הסטודנט הפלסטיני הבטיח: "אלחם פיזית בציונים", ועורר סערה

שלושה ארגונים יהודיים דורשים מאוניברסיטת סטנדפורד שבקליפורניה, לפעול נגד סטודנט שהסית נגד יהודים בגלל חוק הלאום • "מדינת מתנחלים קולוניאלית" (חדשות, בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
קמפוס אוניברסיטת סטנדפורד (צילום: שאטרסטוק)

שלושה ארגונים יהודיים דורשים מאוניברסיטת סטנדפורד שבקליפורניה, לפעול נגד חמזה דאוד, סטודנט באוניברסיטה שהסית נגד יהודים בגלל חוק הלאום.

הקונגרס היהודי העולמי, ועידת הנשיאים וארגון Lawfare Project, קראו להנהלת האוניברסיטה לפעול בקשר להסתה של תלמיד פלסטיני, חמזה דאוד בן 20, שהבטיח כי בגלל חוק הלאום יילחם פיזית בציונים באוניברסיטה ומחוצה לה.

"אסור שיהיה כל מקום בקמפוס כלשהו לסוג כזה של איומים והפחדות", כתבו הארגונים בהודעה משותפת.

הסטודנט כתב בחשבון הפייסבוק שלו בשבוע שעבר: "אלחם פיזית בציונים בקמפוס בשנה הקרובה. אם מישהו יבוא אלי עם הקשקוש הזה שלהם ש'ישראל היא דמוקרטיה', אמחק אותו. ואחרי שאמחק אותו, אקדיש כל יום משארית חיי כדי למחוק את מדינת המתנחלים הקולוניאלית שלו, הדוגלת בעליונות אתנית".

בהמשך ערך דאוד, המשתייך ל'סטודנטים למען פלסטין', את הפוסט ל-"אלחם אינטלקטואלית", במקום "פיזית". לדבריו, "ערכתי את הפוסט הזה, כי הבנתי שלנצח את הציונים אינטלקטואלית היא הדרך היחידה שבה יש לפעול. להילחם פיזית אף פעם אינה התשובה, כשאתה מנסה להוכיח שאנשים טועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר