"העיתונים היהודיים נגד ה'לייבור' - קנוניה של המוסד"

מארי ביין לוקהארט, חברת מועצה מקומית מטעם סיעת ה'לייבור' שהותקפה בשלושת העיתונים היהודיים בבריטניה, טוענת כי ה'מוסד' מעוניין להתערב בבחירות בממלכה (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
הפגנה אנטי-ישראלית בבריטניה (צילום: shutterstock)

לאחר ששלושת העיתונים היהודיים בבריטניה נקטו בצעד חסר תקדים והתקיפו בנוסח זהה את סיעת ה'לייבור', טוענת חברת הסיעה כי מדובר בקנוניה של המוסד במטרה להתערב בבחירות.

מארי ביין לוקהארט, חברת מועצה בסקוטלנד מטעם ה'לייבור', תקפה בדף הפייסבוק שלה את המהלך היהודי, שנועד למנוע את בחירתו של ג'רמי קורבין, מנהיג המפלגה השנייה בגודלה במדינה, להפוך למנהיגה. כזכור, ה'לייבור' הואשמה על ידי רבה הראשי של הממלכה, 68 רבנים מרכזיים וכן ארגונים יהודיים, בשל מדיניותה ביחס לאנטישמיות.

"אם מדובר בקמפיין בסיוע המוסד הישראלי כדי למנוע את בחירתה של ממשלת לייבור, מדובר בהתערבות לא מקובלת בדמוקרטיה הבריטית", כתבה לוקהארט שהוסיפה, כי "ישראל היא מדינה גזענית. ומכיון שגם הפלסטינים הם בני שם, הרי שישראל היא אף אנטישמית".

בתוך כך מתפרסם, כי לפני שנים, התראיין קורבין לכלי תקשורת פלסטיניים והאשים את ישראל ברצח חיילים מצרים, שלמעשה נהרגו על ידי כוחות איסלאמיים קיצוניים. אך חברי ה'לייבור' שמעזים לבקר את קורבין ואת מדיניות המפלגה, מושתקים על ידי הנהלת ה'לייבור'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר