רחפני נפץ

בשידור חי: ניסיון התנקשות בנשיא ונצואלה ניקולס מדורו

רחפנים עם חומרי נפץ התפוצצו באוויר במהלך נאומו של נשיא ונצואלה, ניקולס מדורו, באירוע צבאי בבירה קראקס, ונאומו הופסק. מאות חיילים נמלטו, שבעה מהם נפצעו. צפו (חדשות)

ניסיון ההתנקשות (צילום מסך)

ניסיון התנקשות: נשיא ונצואלה, ניקולס מדורו, נאם הלילה (ראשון) באירוע צבאי בבירה קראקס אך נאומו הופסק בפתאומיות כשכמה רחפנים עם חומרי נפץ התפוצצו באוויר.

גורמים רשמיים בממשלה מסרו כי מדובר בניסיון התנקשות בנשיא מדורו, אך הוא לא נפגע. שר ההסברה חורחה רודריגז מסר כי שבעה חיילים מהמשמר הלאומי נפצעו.

במהלך ניסיון ההתנקשות תועד מדורו ורעייתו וכן כמה בכירים בצבא כשהם מביטים מבוהלים כלפי מעלה ובמקביל מאות חיילים שעמדו במסדר נמלטו מהמקום בבהלה.

כשלוש שעות לאחר התקרית, נשא מדורו נאום לאומה והאשים "פלגים ימנים קיצוניים" במזימה לחסל אותו בסיוע גורמים בקולומביה. לדבריו, "זה היה ניסיון להרוג אותי. היום הם ניסו להתנקש בחיי".

"רחפן התקרב אליי, אבל היה שם מגן של אהבה. אני בטוח שאחיה עוד שנים רבות", אמר מדורו והוסיף, כי "האלימות נגד השלטון תמשיך להיכשל". לדבריו, המשטרה כבר עצרה כמה חשודים.

ארגון לא מוכר בשם "חיילים בטי-שירט" קיבל אחריות על ניסיון ההתנקשות. התכנון, כך לפי הארגון, היה להטיס שני רחפנים עמוסים בחומרי נפץ לעבר הנשיא אך חיילים ירו ברחפנים והפילו אותם. "למרות שניסיון ההתנקשות לא צלח בפעם הראשונה, זה רק עניין של זמן עד שנצליח", נמסר בהודעת הארגון.

יצוין כי כבאים שהוזעקו לשריפה שפרצה במבנים סמוכים כתוצאה מהפיצוצים טענו כי מדובר בפיצוץ של בלון גז בדירה ולא בחומרי נפץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר