בסופות; ברעב

אחים, בן 3 ובן שנה, שרדו לבדם לאחר שאימם נהרגה בתאונה

בערבות דרום קרוליינה, שהו שני פעוטות לבדם במשך מספר ימים, לאחר שניצלו מתאונה קטלנית בה אימם נהרגה. האירוע כלל לא היה מוכר תחילה לרשויות, והשניים אותרו באקראי (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בן ה-3 ששרד (צילום מסך: מתוך בטלוויזיה המקומית)

במשך מספר ימים, שרדו לבדם ילד בן שלוש ואחיו התינוק, אחרי שניצלו מתאונת דרכים קטלנית בה נהרגה אמם בת ה-25, במדינת דרום קרוליינה שבארצות הברית.

הם נמצאו, לאחר שהגדול מביניהם נצפה לאחרונה כשהוא משוטט לבדו בשולי כביש מהיר באזור כפרי. כשהוא הצליח לפצות את פיו, בעודו נסער, הוביל האח את כוחות ההצלה אל אחיו הפעוט, בן השנה.

הפעוט אותר בתוך הרכב, כשהוא עדיין רתום בחגורה, ועל גופו התגלו שריטות, חתכים ופציעות קלות יחסית. שני האחים הקטנים היו מורעבים וסבלו אף מהתייבשות.

לדברי ניית'ן גרילי, חוקר במחוז אואצ'יטה, לרשת CNN, "הילד 'בילה' כנראה זמן ממושך בחוץ, לבדו, והיה ניכר עליו שהוא בטראומה רצינית. אחיו התינוק הגיב לשוטרים, ומשם נלקח לבית החולים".

גם התאונה עצמה לא נודעה מיידית לרשויות. הכל החל כשקרוב משפחה של ההרוגה פנה לתחנת המשטרה וסיפר שהיא לא נראתה מאז יום חמישי, אז יצאה לקניות. בשלב זה עברו השוטרים מדלת לדלת, באזור בו אותר לאחר מכן הפעוט, ומצאו את הרכב כשהוא הפוך, לאחר שהידרדר לערוץ בצד הכביש. גופת אמו אותרה במרחק כמה מטרים משם, לאחר שככל הנראה נזרקה אל מחוץ לרכב.

יצוין, כי בימים האחרונים פקדה את האזור סדרת סופות רעמים פקדו את האזור בו נמצאו הילדים הקטנים, ששרדו בכל זאת. חוקר המשטרה סיכם, באומרו: "זה לא פחות מנס. זה אחד הדברים הכי יוצאי דופן שחוויתי במהלך 11 שנותיי במחלקת החקירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר