מפתיע

הצלם הדתי מספר: כך העסיקו אותי בארמון מלכת אנגליה

צ'רלס גרין לא האמין שבית המלוכה הבריטי יסכים לתנאי העסקה שאינם כוללים עבודה בשבת, אבל זה קרה • כעת, עלה גרין לישראל ויתגורר בנתניה, לצד בניו ונכדיו (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
ארמון המלוכה הבריטי (צילום: shutterstock)

צ'רלס גרין, צלם סטילס במשך כעשרים שנה בבית המלוכה הבריטי, עלה לאחרונה לישראל - והוא בכלל יהודי דתי.

בראיון שהעניק לאולפני 'קשת', סיפר גרין על סיפור העסקתו בארמון המלכה. "זה קרה אחרי שכבר הפכתי לצלם מוכר באנגליה", הוא משחזר.

"בזמנו חזרתי עם ילדיי מחופשה בישראל, וחיכתה לי הודעה מוקלטת, באנגלית מאוד יפה. מזכירת הארמון ביקשה שאחזור אליה ומובן שצלצלתי בחזרה".

לדבריו, "אמרו לי שמחפשים צלם סטילס לאירועים בארמון, ורוצים לפגוש אותי אישית. אני יהודי דתי, וחשבתי שלא אוכל לקחת את התפקיד בגלל שיהיו אירועים בשבת, אבל להפתעתי לקחו אותי לאירועים שלא בשבת".

המלכה אליזבת ובעלה (צילום: שאטרסטוק)

"העבודה בארמון הייתה הגשמת חלום", מספר גרין. מה שגרם לו להפסיק את העבודה לאחר עשרים שנה, זה המשפחה. "זה התחיל מהילדים שלי שעלו לארץ, והיינו באים עשר פעמים בשנה לישראל כדי לראות אותם ואת הנכדים. כל הזמן התרוצצנו, עד שהחלטנו לעשות כבר עלייה".

"כשצילמתי את המלכה בפעם הראשונה, שאלתי אם אני יכול להגיד למלכה איך לשבת, כדי שהתמונה תצא טוב, אז העוזרת האישית שלה אמרה שהמלכה יודעת בדיוק איך לשבת", נזכר גרין בחוויות מעבודתו.

"האמת שזה נכון, מההתרשמות שלי היא נהדרת, באחת המסיבות שהוזמנו אליהן, הבת הקטנה שלי ניגשה אליה והתחילה לדבר עם המלכה. היא ובעלה פיליפ היו נהדרים אליה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר