"חשתי בודד"

טורקי התקשר למשטרה 45,000 פעם בשנה

שרף ג'אן מאיסטנבול עשוי להיכלא לחמש שנים, לאחר שחייג למוקד החירום של המשטרה הטורקית רבבות פעמים בשנה - למעלה ממאה פעמים מדי יום • ג'אן התנצל: "דיכאון" (מעניין)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

גבר מאיסטנבול שבטורקיה עלול להיכלא לאחר שנהג לחייג למעלה מ-100 פעמים ביום לקו הטלפון של המשטרה, כך מדווח העיתון הטורקי 'דיילי סבאח'.

לפי הדיווח, מחלקת התקשורת והאלקטרוניקה של משטרת איסטנבול פתחה בחקירה, לאחר שהתקבלו תלונות בדבר השיחות הרבות של שרף ג'אן בן ה-55, למוקד המשטרתי.

על פי דו"ח של המשטרה, ג'אן התקשר לקו החירום 45,210 פעמים, בין התאריכים מאי 2017 למאי 2018. מדובר בלמעלה ממאה שיחות ביום.

בהצהרה שמסר למשטרה, התנצל האיש על מעשיו. הוא הסביר כי המניע לשיחותיו היה "רק כדי לדבר עם מישהו". לדבריו, "התגרשתי מרעייתי לפני כשנתיים. שתיתי אלכוהול כל הזמן. הייתי בדיכאון וחשתי בדידות. לא היה לי עם מי לדבר, אז התקשרתי למשטרה. אני מצטער על המעשים שלי, ולא אעשה את זה שוב".

בית המשפט באיסטנבול החליט להעמידו לדין, בגין "שיבוש שירות של מוסד ציבור", בשל השימוש המופרז שלו בקו החירום של המשטרה. משפטו יחל בקרוב, ואם יורשע - הוא עלול להיכלא לחמש שנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר