אחרי התקיפה

טראמפ עדכן: נגביר את הסנקציות על איראן

"הוריתי לשר האוצר להגדיל משמעותית את הסנקציות על איראן!", הודיע נשיא ארה"ב בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, וזאת ברקע האשמת איראן בתקיפת מתקני הנפט בסעודיה (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ אמר היום (רביעי) כי הורה לשר האוצר סטיבן מנוצ'ין להגביר מאוד את הסנקציות המוטלות על איראן.

"הוריתי לשר האוצר להגדיל משמעותית את הסנקציות על איראן!", עדכן על כך הנשיא בשיטה המועדפת עליו, בעזרת ציוץ בחשבון הטוויטר שלו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר בתגובה: "התוקפנות של איראן גוברת בזמן האחרון, כולל במפרץ, וזהו בדיוק הזמן להוסיף לחצים וסנקציות. אני שמח שהנשיא טראמפ עשה בדיוק את זה".

ההוראה מגיעה על רקע ההאשמה מצד ארה"ב ובאישור סעודיה כי איראן היא זו שביצעה את תקיפת מתקני הנפט הסעודיים, ולא המורדים הח'ותים מתימן.

בכיר אמריקני אמר ל-"ABC ניוז" כי איראן שיגרה קרוב ל-12 טילי שיוט ויותר מ-20 מל"טים משטחה. יצוין מנגד, כי טהרן מכחישה את ההאשמות נגדה.

תוצאות תקיפת מתקני הנפט (צילום: מתוך טוויטר)

בתוך כך, טהרן הודיעה הבוקר כי הנשיא חסן רוחאני עלול שלא להגיע לעצרת האו"ם בניו יורק בשבוע הבא, אם ארה"ב לא תנפיק ויזות לו ולשר החוץ מוחמד ג'וואד זריף.

"הביקורים ככל הנראה יתבטלו אם לא יונפקו ויזות בשעות הקרובות", דיווחה סוכנות הידיעות הממלכתית אירנ"א.

אם תחילה היו שניסו לתווך פגישה בשולי כינוס האו"ם בין נשיא ארה"ב לבין נשיא איראן, כעת, בעקבות משבר הוויזות, ייתכן והאיראנים כלל לא ישתתפו בעצרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר