אחרי שיריביו כשלו

טראמפ חוגג: "התנהל נגדי ציד מכשפות"

הנשיא האמריקאי מסר הצהרה רשמית בבית הלבן על סיום תהליך ההדחה, בו יריביו כשלו, כשהוא תוקף אותם בחריפות רבה ומצהיר: "הם השתגעו - ואני אנצח אותם שוב" (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: רשת פוקס)

הנשיא האמריקאי, דונלד טראמפ התייחס הערב (חמישי), לראשונה בהצהרה רשמית לניסיון הכושל להדיחו. בהצהרה שמסר בבית הלבן הוא חגג את הניצחון, הודה לתומכיו ותקף את הדמוקרטים שהובילו את הליך ההדחה. "התנהל נגדי ציד מכשפות. זה התחיל מהרגע הראשון שנכנסתי לתפקיד לפני שלוש שנים וזה לא נפסק מאז", אמר הנשיא שסובל החל מהרגע הראשון שנכנס לבית הלבן ממתקפות בלתי פוסקות כנגדו.

"זה היה מאוד לא הוגן. התייחסו אליי בצורה לא הוגנת. לא עשיתי שום דבר רע",הוסיף טראמפ. "המשפט היה מרושע, זה היה מושחת. היו שוטרים מושחתים, היו מדליפים ושקרנים. עברנו גיהינום. זה לא צריך לקרות לאף נשיא".

הנשיא הציג עותק של ה"וושינגטון פוסט" עם הכותרת "טראמפ זוכה". "עשיתי דברים שגיים בחיי, אני מודה. אבל זו התוצאה הסופית", אמר הנשיא לנוכחים במסיבת העיתונאים כשהוא מציג את עיתון הוושינגטון פוסט עם תמונת הזיכוי. הנשיא הוסיף כי הצהרתו אינה נאום, "זאת חגיגה", הוא אמר.

טראמפ ניצל את ההזדמנות כדי להודות לתומכיו. הוא שיבח את מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט, מיץ' מקונל, שתמך בו לכל אורך הדרך. "מיץ' היה שם ממש מההתחלה. אני רוצה להגיד לך, עשית עבודה פנטסטית. הבחור הזה נהדר, ואני מעריך את זה. רציתי להודות לך" אמר טראמפ לקול מחיאות הכפיים של הנוכחים.

הוא הוסיף, כי "חלק מהאנשים כאן היו לוחמים מדהימים. הם לוחמים. התייחסו אלינו בצורה לא הוגנת. בהתחלה הכול היה 'רוסיה, רוסיה, רוסיה'. הכול היה קשקוש".

"כנראה שנצטרך לעשות זאת שוב. הם השתגעו לגמרי. תמיד ניצחתי אותם, אני אנצח אותם שוב", הצהיר טראמפ על כוונתו להמשיך במאבקים כנגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר