הקורונה בניו ג'רזי

מה חיפשו סוכני ה-FBI במפעלים החרדיים של לייקווד? צפו

סוכני ה-FBI פשטו אמש (רביעי) על מפעלי ציוד ומכשור רפואי בעיר לייקווד, ובעקבות צו חירום מיוחד שחתם המושל, הפקיעו לרשות המדינה מכונות הנשמה ומסיכות, לטובת משבר הבריאות (חדשות)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
הסוכנים בכניסה למפעלים (צילום: באדיבות חדשות Belaaz)

סוכני ה-FBI פשטו אמש (רביעי) על מחסנים של ציוד ומיכשור רפואי בעיר החרדית לייקווד ניו ג'רזי. הסוכנים תשאלו את בעלי המקום והפקיעו ציוד רפואי, בעקבות צו חירום מיוחד שנחתם ע"י המושל.

בשעות הצהריים המאוחרות אמש (שעון ארה"ב), פשטו סוכנים של ה-FBI על מפעלים בלייקווד. בתחילה עלה החשד כי הסוכנים באים בעקבות התנהלות לא חוקית של המפעלים, אך מיד התברר כי המפעלים פעלו לפי החוק ולא נפל רבב בהתנהלותם.

הסוכנים, הגיעו להפקיע לרשות מדינת ניו ג'רזי את הציוד הרפואי של המפעלים, תוך תשלום מחיר מלא ואף גבוה עבורו, זאת במסגרת הצו המיוחד עליו חתם מושל המדינה פיל מורפי. כך דווח ע"י 'חדשות בלעז' (belaaz news).

בעקבות המשבר החמור במערכת הבריאות והמחסור בציוד רפואי וציוד מגן לעובדי מערכת הבריאות, מושל ניו ג'רזי פיל מורפי חתם בתחילת החודש על צו חירום מיוחד שנותן לו סמכות להפקיע ציוד ומכשור רפואי הכולל מכונות הנשמה, בגדי מיגון ומסכות, כדי להתמודד עם המחסור החמור בעקבות נגיף הקורונה.

לפי דיווח אחר, הסוכנים הגיעו כדי לבחון ולבדוק אפשרויות של רכישת כמויות גדולות של ציוד ומכשור רפואי מהעסקים המקומיים, אך לא לקחו או הפקיעו את הציוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר