נדבק באירוע משפחתי

היועץ הקרוב של הנשיא טראמפ נדבק בנגיף

היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ואחד האנשים הכי קרובים לנשיא טראמפ, רוברט אובריין, נדבק בנגיף הקורונה. ובכך הוא הבן הראשון שקרוב לטראמפ שנמצא חיובי לנגיף (אקטואליה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
טראמפ ואובריין (צילום: מתוך חשבון הטוויטר של אובריין)

היועץ לביטחון לאומי של ארצות הברית ואחד האנשים הכי קרובים לנשיא טראמפ, רוברט אובריין, נדבק בנגיף הקורונה. ובכך הוא הבן הראשון שקרוב לטראמפ שנמצא חיובי לנגיף.

אובריין, נדבק ככל הנראה באירוע משפחתי מצומצם, שם היה חולה קורונה. בעקבות כך, הוא החליט להיכנס לבידוד ולנהל את העבודה מהבית.

הפעם הראשונה שטראמפ נצפה פומבית עם מסכה (צילום: מתוך טוויטר)

על פי הדיווחים, זה ככל הנראה מה שהציל את כל סביבתו הקרובה של הנשיא, שלא נחשפו לאובריין, בשל כך שהוא לא שהה בעבודה כבר למעלה משבוע ימים.

בדוברות הבית הלבן, לא הגיבו לשאלות העיתונאים, האם אובריין שנחשב למקורב מאוד לנשיא, אכן נדבק בנגיף הקורונה.

יצוין, כי אחרי תקופה ארוכה שסירב לעטות מסכה בציבור, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ משנה כיוון, והחל משבוע שעבר לעלות תמונות שלו כשהוא עוטה מסכה.

עד לפני כשבוע, סירב טראמפ לעטות מסכה כאשר היה בציבור, ואף לעד ליריבו, המתמודד מולו לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית, ג'ו ביידן שהקפיד על עטיית מסכה.

נושא המסיכה הפך לפוליטי מאוד בארה"ב, והנשיא אף הצהיר כי לא יחייב את כולם לעטות מסכה, כי אנשים זקוקים לחירות. עם זאת, נראה כי החליט לקרוא לציבור להקפיד על כך מיוזמתם, תוך עידוד רגש הפטריוטיות.

בראיון לפני שבועיים, לרשת Fox News אמר הנשיא, "אני לא מסכים עם הרעיון שאם כולם יעטו מסכות - הנגיף ייעלם. אך למרות זאת אני מאמין במסיכות, אני חושב שהן דבר טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר