דאגה בארגנטינה

רב קהילת 'שובה ישראל' נדבק בנגיף; מצבו הידרדר

דאגה גדולה בקהילה היהודית בבואנוס איירס שבארגנטינה לאחר שחלה הידרדרות במצבו הרפואי של רב קהילת 'שובה ישראל', הגאון הרב אליהו מסרי, שנדבק בנגיף הקורונה (עולם)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

דאגה גדולה בקהילה היהודית בבואנוס איירס שבארגנטינה לאחר שחלה הידרדרות במצבו הרפואי של רב קהילת 'שובה ישראל', הגאון הרב אליהו מסרי.

ל'כיכר השבת' נודע כי הרב מסרי, בן 52 בלבד, שמונה לממלא מקומו של הגאון רבי אליעזר בן דוד זצ"ל, נדבק לאחרונה בנגיף הקורונה, ובמהלך היום השני של ראש השנה הוא פונה מביתו לבית החולים דיאגנוסטיקו המקומי, שם מצבו הידרדר, כאשר אמש הוא אף נזקק להנשמה והרדמה מלאה.

ר' אליהו המרה, מראשי הקהילה היהודית, מספר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי מאז תחילתו של גל הקורונה לפני למעלה מחצי שנה, נמצאים כלל חברי הקהילה בסגר כמעט מוחלט בשל הקורבנות והאבידות שגבה הנגיף.

התפילה הלילית (צילום: אליהו המרה)

לדבריו, הלילה עלו קבוצת אברכים לקברו של הרב הקודם זצ"ל ונשאו פרקי תהילים לרפואתו של הרב מסרי, זאת בנוסף להתארגנויות בשעות האחרונות של חברי הקהילה לקיום מניינים רבים לאמירת פרקי תהילים לרפואתו.

עוד הוא מספר כי בעקבות המצב הקשה קיבלו יהודים רבים על עצמם קבלות טובות להתחזקות השמירה על קדושת בית הכנסת ועל תפילות ללא דיבור כלל בשעת התפילה.

הציבור נקרא להרבות בתפילה עבור רבי אליהו בן מרים רבקה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר