"קובידיוטים"

זעם: מתנגדי חיסונים הפגינו עם טלאי צהוב

תמונות מצ'כיה עוררו את זעמם של יהודים ברשת: מפגינים עטו טלאים צהובים שעליהם נכתב "לא נוסיתי ולא חוסנתי" • "יריקה בפרצופם של הניצולים והצאצאים", הגיבו יהודים זועמים (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
המפגינים והטלאים (צילום מסך מתוך טוויטר)

הפגנה נגד חיסוני קורונה, שהתקיימה בסוף השבוע האחרון בפראג, בירת צ'כיה, עוררה את זעמם של יהודים רבים, לאחר שמפגינים רבים עטו טלאי צהוב.

את התמונות מההפגנה צייץ רוב קמרון, שליח רשת ה-BBC לעיר פראג, ונראים בהן כאמור המפגינים, עוטים על בגדיהם טלאים צהובים - העתק של הטלאים שהיהודים הוכרחו בידי הנאצים לעטות בתקופת מלחמת העולם השנייה.

על הטלאים הצהובים הודפס: "לא נוסיתי ולא חוסנתי", כך דיווח קמרון, וגינה בזעם: "מתנגדי חיסונים ו'קובידיוטים' (שילוב של קוביד-19 ואידיוטים. י"נ) יורדים לתהומות חדשים של אידיוטיות וגסות: טלאים צהובים בצורת מגן דוד. 80,000 יהודי בוהמיה ומורביה נרצחו בשואה".

גם ברשתות החברתיות גינו יהודים רבים את המראות מפראג. אחד כתב: "נראה לי שאין להם מושג מה היה הסבל של היהודים".

"אני משתגע מזה, ואני לא מבין את החוצפה הזו... זו יריקה בפניהם של הניצולים ושל צאצאיהם, ושל כל האנשים שעברו את הגיהינום הזה”, הוסיף גולש אחר.

יצוין, כי צ'כיה מאכלסת בתוכה מתנגדי חיסונים, מכחישי קורונה ומתנגדי ממשלה רבים. סקר מקומי העלה כי רק 40% מתושבי צ'כיה יסכימו להתחסן. במקביל, בחודש אוקטובר התמודדה המשטרה עם הפגנות המוניות של התושבים נגד הסגר שעליו הוחלט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר