אנטישמיות?

גולדרס גרין: בקבוק תבערה הושלך ליד בית כנסת

בקבוק תבערה הושלך ליד בית הכנסת של הקהילה היהודית בגולדרס גרין, אך משטרת לונדון טוענת כי האירוע איננו על רקע אנטישמי; חשוד נעצר והרקע עדיין בבדיקה (אקטואליה)

אלי דן | כיכר השבת |
האירוע בגולדס גרין (צילום: andy kripe smith, טוויטר)

בקבוק תבערה הושלך היום (שלישי) ליד בית הכנסת של הקהילה היהודית בגולדרס גרין, ובמשטרה טוענים כי האירוע איננו על רקע אנטישמי.

מוקדם יותר היום, רכבי משטרה רבים חסמו קטע כביש בשכונה לאחר הדיווח על השלכת בקבוק התבערה שנחשד כאירוע על רקע אנטישמי.

הרשויות אישרו כי אדם אחד עוכב על ידי המשטרה, בחשד למעורבות באירוע, וכי אף אחד לא נפגע.

משטרת המחוז עדכנה כי "המשטרה הוזעקה בשעה 12:28 למקום האירוע בעקבות דיווח על חשש בטחוני. שוטרים שהגיעו למקום מצאו אדם עם רכב. ההערכה היא כי האיש הצית משהו לפני שעוכב".

עוד הם מסרו כי "איננו סבורים שאף אחד מהציבור או הקצינים נפצעו. הבירורים נמשכים. האיש נעצר בחשד למספר עבירות. כאמצעי זהירות, הכבישים הסמוכים נסגרו".

ארגון הביטחון הקהילתי צייץ כי "האירוע בגולדרס גרין היום אחר הצהריים נראה שאינו קשור לטרור. אנו מודים לשירותי החירום על ערנותם ועבודתם המתמדת".

דובר ארגון "השומרים" המקומי מסר כי "המשטרה מקיימת קשר עם השומרים לאורך כל האירוע". המשטרה ביקשה מ"השומרים" בלונדון להרגיע את הקהילה עם האמור לעיל ולבקש כי הקהילה תימנע מלהתקרב למחסום המשטרה בשלב זה.

עד ראייה אמר ל'ג'ואיש ניוז' כי "היו הרבה שוטרים מסוגים שונים ומסוק נשמע. הדרך הייתה חסומה המשטרה אמרה כי מדובר 'בעניין של חיים ומוות' אך לא שמענו מידע נוסף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר