"חכו עוד קצת"

הבריטים מאוכזבים: הסרת המגבלות נדחתה

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הודיע כי לא יוכל להסיר את רוב מגבלות הקורונה בעוד כשבוע למרות הבטחתו, זאת לאור התפשטות המוטציה ההודית ברחבי הממלכה (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ג'ונסון במסיבת העיתונאים היום (צילום: טוויטר)

אכזבה בממלכה המאוחדת: ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הודיע כי לא יוכל לקיים את הבטחתו להסיר את רוב מגבלות הקורונה בעוד כשבוע, בשל עלייה בתחלואת המוטציה ההודית.

ג'ונסון אמר כי חלה עליה של למעלה מ60 אחוזים ברמת התחלואה השבועית, והסרת מגבלות כעת תהיה חסרת אחריות ועלולה להוביל לאלפי מקרי מוות מיותרים.

על פי התוכנית המקורית של הממשל הבריטי, בשבוע הבא היו אמורים להיפתח מחדש פאבים, מסעדות, מועדוני לילה, היכלי תרבות ועוד... בנוסף, גם ההגבלות על ריחוק חברתי היו אמורות להיות מוסרות בשבוע הבא. הסרת המגבלות נדחתה לעוד יותר מחודש.

במסיבת עיתונאים אמר ראש ממשלת בריטניה ג'ונסון כי "המעשה ההגיוני הוא רק להמתין עוד קצת". עוד אמר ג'ונסון כי . "במצב העניינים הקיים, ובהסתמך על כל הראיות שאני רואה כרגע, אני בטוח לחלוטין שלא נצטרך יותר מאשר עוד ארבעה שבועות".

כזכור, בריטניה היא המדינה האירופאית שנגיף הקורונה גבה ממנה הכי הרבה קורבנות ביחס לגודלה של האוכלוסייה. בנוסף, משרד הבריאות הבריטי החליט להעניק רק מנת חיסון אחת לכל אזרח, בשל המחסור בחיסונים. צעד זה היה שנוי במחלוקת במדינה בשל היעילות המועטה יחסית של החיסון כאשר מתחסנים במנה אחת בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר