ההסתבכות בטורקיה

לראשונה: נציגי משרד החוץ נפגשו עם הזוג אוקנין

שמונה ימים אחרי מעצרם של בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין בטורקיה, היום נערכה עם העצורים פגישה רשמית ראשונה של נציגי משרד החוץ שווידאו כי יקבלו תנאים נאותים (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נשיא טורקיה, ארדואן (צילום: שאטרסטוק)

פגישה רשמית: שמונה ימים אחרי מעצרם של בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין בטורקיה, היום (שלישי) נערכה עם העצורים פגישה רשמית של נציגי משרד החוץ.

בני הזוג כלואים בנפרד בשני בתי כלא מרוחקים, את מורדי ביקר הקונסול הכללי של טורקיה, אודי איטם, ואילו את נטלי ביקר הקונסול באיסטנבול, רונן לוי.

במשרד החוץ ציינו כי הביקור ארך זמן רב וכי לבני הזוג הועבר הציוד והביגוד הנדרש. שני הדיפלומטים אף נפגשו עם נציגי רשויות בתי הכלא בטורקיה על מנת להבטיח תנאים נאותים לעצורים.

ישראל פועלת במגוון מישורים על מנת להבטיח את שחרורם של בני הזוג כשבכירים במוסדות הביון ביניהם ראש המוסד דוד ברנע מעבירים את המסרים כי חלה טעות וכי בני הזוג לא שימשו כמרגלים. שר החוץ של טורקיה התייחס היום בראיון לערוץ תקשורת מקומי וטען כי העניין יטופל במישור המשפטי, לטענתו, בני הזוג לא רק צילמו את ביתו של ארדואן אלא התמקדו עליו ואף סימנו אותו.

כבר אתמול דווח כי כל שעה שחולפת והפרשה אינה נפתרת המשבר רק מעמיק כשנטען כי אם הוא יגיע לכותרות הטורקיות הפרשה רק תחמיר, כעת בישראל נערכים לקראת הסתבכות קשה יותר וביתה של נטלי אף החלה בגיוס כספים למען הפעילות לשחרורם.

כזכור, אמש נערכה פגישה ראשונה של גורם ישראלי עם בני הזוג כשעורך הדין ניר יסלוביץ' ביקר את מורדי, יסלוביץ' סיפר כי מורדי פרץ בבכי לאחר ששמע לראשונה אחרי ששה ימים עברית, לטענתו מצבו הנפשי של אוקנין לא קל וכי הוא נחקר פעם אחת, יום לאחר המעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר