דרמה בליל החג

שי פסו המתין לקבל נרות חנוכה מהרב - ונרצח

שני אופנועים, חבושים בקסדות, ירו על שי פסו, ישראלי שנדד לדרום אמריקה, בעת שהמתין לקבל חנוכייה • חברים העריכו: עבריינים שמקנאים בו חיסלו אותו • ארונו יובא לארץ (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין כל קשר לנאמר בכתבה (צילום: מוטי אונא, תיעוד מבצעי מד"א)

צעיר ישראלי מחיפה, כבן 30, נרצח בתחילת השבוע בעיר מדיין, השנייה בגודלה בקולומביה, בעת ההכנות לחנוכה. לפי הדיווח בכלי התקשורת המקומיים, הנרצח המתין מחוץ לבית חב"ד בעיר בעת שנרצח.

שי פסו, זה שמו של הנרצח, המתין לקבל מידי רב חב"ד המקומי חנוכייה לביתו, כאשר שני אופנועים, חבושים בקסדות, שחלפו במקום, ירו לעברו מספר כדורים מטווח אפס ורצחו אותו. כך לדברי עדי ראייה מרומיים.

חוקרי המשטרה אספו ממצאים מהזירה אולם טרם נעצרו חשודים ברצח. משרד החוץ מסייע בהבאת הגופה לקבורה בארץ.

פסו, במקורו בחיפה, התגורר בשנים האחרונות בדרום אמריקה. במשך תקופה התגורר בפנמה ועסק בתיקון ושטיפת מכוניות. קשר קרוב היה לו עם שליח חב"ד במקום, הרב פנחס כהן, שאף קבע לו מזוזה בפתח העסק. בהמשך עבר להתגורר בקולומביה.

המניע מאחורי הרצח, כך לטענת מכרים של פסו, הוא הצלחתו העסקית הגדולה. להערכתם עבריינים ישראלים שקינאו בו הם שעומדים מאחורי הרצח. אחד מהישראלים, שהכיר טוב את פסו, אמר ל-mako: "רק מישהו שהכיר אותו היטב עשה את זה. הוא עקב אחריו, חיכה לו ואז ירה בו. שי לא התערבב עם עבריינים ואין לו שום קשר לעולם הפשע. הוא ילד טוב שעשה טוב לאנשים ועזר להם. יש פה עבריינים ישראליים שרוצים להשתלט על העיר ולא רוצים אף אחד יפריע להם. זו לא טעות בכתובת. הרוצח, או הרוצחים, ידעו בדיוק במי הם יורים".

חברו של פסו, אלעד פסטר, ספד לו בפוסט שפרסם ב'פייסבוק'. "לא נתפס", כתב. "אין מילים ואי אפשר לדבר עליך בלשון עבר. כולם יודעים בדיוק מי אתה, גבר שבגברים, שיעשה הכל בשביל מי שהוא אוהב. זכיתי להיות חבר שלך יותר מ-20 שנה, חבר ילדות, גדלנו ביחד ועשינו הכל ביחד ובכאב גדול נפרדים ממך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר