ההתפרצות נמשכת | מעקב

ביהכ"נ 'מחזיקי הדת' נסגר אחרי שילד נדבק

לאחר שדיווחנו על תחלואת קורונה במוסדות החינוך החרדיים בקנדה, כעת קהילה אורתודוקסית מרכזית סגרה את שעריה לשבוע לאחר שילד מאומת השתתף בפעילויות בשבת (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין כל קשר לכתבה (צילום: Shutterstock)

ההתפרצות נמשכת: בית הכנסת והמרכז הרוחני של קהילת 'מחזיקי הדת' באוטווה בירת קנדה, נסגר - אחרי שילד ששהה במקום אומת לנגיף הקורונה.

כזכור, ב'כיכר השבת' דיווחנו לפני כשבוע על תחלואת קורונה במוסדות החינוך החרדיים בעיר טורונטו, שהובילה אף לסגירת בית ספר חרדי לבנות. כעת קהילה אורתודוקסית מרכזית סגרה את שעריה לשבוע לאחר שילד - שמאז אומת לנגיף - השתתף בפעילויות החינוכיות לילדי ביהכ"נ בשבת.

לפי דיווח באתר היהודי-קנדי CJN, הנהלת הקהילה הודיעה במייל לציבור המתפללים, המונה כ-500 משפחות, כי המבנה ייסגר לשבוע בשל הגילוי.

מבנה 'מחזיקי הדת' (צילום מסך מתוך Google Maps)

יצויין כי אין כל חובה חוקית לנקוט בצעד זה רק בשל מציאת מאומת אחד, ומדובר בהחלטה של ההנהלה בלבד. בית הכנסת לא יהיה פעיל עד ליום שלישי הבא.

במייל כתב נשיא הקהילה כי הילד שהה בין ילדי הקהילה האחרים בשבת האחרונה בזמני התפילות, הפעילויות וה'קידוש' בבוקרו של יום השבת.

"מנקודת המבט של ביהכ"נ שלנו, אנו מייעצים לכל הילדים הלא מחוסנים שהשתתפו בתכניות נוער ואשר אכלו יחד עם ילדים אחרים בקידוש בשבת זו, להיכנס מיד לבידוד ולשים לב אם צצים תסמינים". גם אנשים בקבוצות סיכון הקרובים לילד המאומת נקראו להיכנס לבידוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר