החברים שהפכו לאויבים

הקלטות נוספות של טראמפ נגד נתניהו: "הייתי מאוד מאוכזב"

נשיא ארה"ב לשעבר מוסיף לתקוף את רה"מ לשעבר נתניהו ואמר כי "הייתי מאוד מאוכזב" מההתנהלות הישראלית כלפי חיסול קאסם סולימאני; "לא יכול לדבר על הסיפור הזה" (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
טראמפ לצד נתניהו (צילום: יונתן זינדל פלאש 90, שארטרסטוק)

טארמפ נגד נתניהו - פרק 2: כמעט שנתיים אחרי חיסולו של מפקד כוח קודס האיראני קאסם סולימאני, ונשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ סיפר בריאיון לעיתונאי ברק רביד כי היה "מאוד מאוכזב מישראל סביב האירוע הזה" אבל סירב לפרט ואמר כי אני לא יכול לדבר על הסיפור הזה".

בהמשך אמר כי "אנשים ישמעו על זה בזמן המתאים". רביד טוען שעל פי דברי בכיר ששוחח עימו "טראמפ כעס מאוד על נתניהו ואמר באותו יום שהישראלים מוכנים להילחם באיראן עד החייל האמריקני האחרון".

עוד אמר כי "הוא הכניס את המקרה הזה לאותה קטגוריה כמו האכזבה והניכור שהיו לו כלפי ברית נאט"ו".

על סולימאני אמר טראמפ "הוא היה אדם שהרג ופצע הרבה מאוד חיילים אמריקנים. אני חושב שהוא ניסה להוביל למלחמה. הוא קבע פגישה עם האדם השני שפוצץ שם (מפקד מיליציית הגיוס העממי, אבו מהדי מוהנדס - ב.ר), והם לא נפגשו כדי לדבר על טיפול בגני ילדים. היו להם הרבה כוונות רעות וידענו את זה. אז הרגשתי שהיתה לנו מעט מאוד ברירה".

הדברים באים כחלק מהריאיון של טראמפ לספרו החדש של העיתונאי ברק רביד.

כזכור, לפני כשבוע וחצי פורסמו דברים חריפים של הנשיא לשעבר כלפי רה"מ לשעבר נתניהו, אז אמר כי "אני אהבתי מאוד את נתניהו" אבל התאכזב ממנו. "לא היה אף אחד שעשה יותר עבור נתניהו ממני. לא היה אף אחד שעשה עבור ישראל יותר ממני. והאדם הראשון שרץ לברך את ג'ו ביידן היה נתניהו. ולא רק שהוא בירך אותו – הוא עשה את זה בסרטון וידאו".

"אם תסתכל על המנהיגים של המדינות האחרות – כמו ברזיל – הוא חיכה חודשים. פוטין. מנהיגים רבים אחרים. מקסיקו. כל אלה הרגישו גם כן שהבחירות נתפרו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר