צפו בתיעוד

אחרי המתקפה באנגליה, כך התקבל סמוטריץ' בצרפת

בצלאל סמוטריץ שהותקף באנגליה בציוץ סוער וצונן שקרא לו לסוב על עקביו ולחזור למטוס, כי "אינו רצוי כאן", התקבל הערב בפריז למלווה מלכה • צפו בתיעוד מבירת צרפת (עולם)

סמוטריץ' הערב בצרפת (צילום: באדיבות המצלם)

אחרי קבלת פנים צוננת באנגליה, חבר הכנסת ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ התקבל הערב (מוצאי שבת) בשמחה בידי הרב אריאל גיא וחברי קהילת ׳אלף׳ בפאריז. 'כיכר השבת' עם תיעוד מהמפגש.

כזכור, וכפי שדווח בכיכר השבת, ועד שליחי הקהילות בבריטניה, הגוף המייצג הגדול ביותר של יהודי בריטניה שהוקם כבר בשנת 1760, תקף ביום רביעי באופן חריג את יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', שהגיע למדינתם, כדי לגייס מתנגדים לרפורמת השר לשירותי דת, מתן כהנא, ח"כים בישראל תקפו את הארגון היהודי.

בהודעת הארגון נאמר: "אנו דוחים את דעותיו המתועבות ואת האידיאולוגיה אשר מעוררת שנאה של בצלאל סמוטריץ' וקוראים לכל חברי הקהילה היהודית הבריטית להראות לו את הדלת. תחזור למטוס בצלאל, ותהיה לדיראון עולם. אתה לא רצוי כאן".

הדבר עורר סערה גדולה ברחבי הארץ. במפלגת הליכוד אמרו בתגובה: "אנחנו דוחים לחלוטין את הציוץ הבוטה והמביש שפרסם ארגון הגג של יהודי בריטניה נגד ח"כ בצלאל סמוטריץ'. בכך הם פוסלים ציבור גדול של אוהבי עם ישראל וארץ ישראל, אותם מייצגים נאמנה ח״כ סמוטריץ׳ והציונות הדתית. ברור שהארגון הזה לא יתייחס כך לחברי כנסת פוסט-ציונים מן השמאל ששוללים את קיומה של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. בושה!".

ח"כ בצלאל סמוטריץ הגיב לדברים ב'רשת ב' ואמר: "התקבלתי בחיבוק ואהבה גדולה. לפי כמות ההזמנות יכולתי להישאר כאן גם עוד שבוע ואפילו שבועיים". לגבי ההתקפה החריגה, אמר סמוטריץ': "יש פה עניינים פוליטיים פנימיים, ארגונים ותיקים שעברו השתלטות שמאל פרוגרסיבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר