3 הרוגים

צפו: פגז רוסי מתפוצץ ליד חיילים אוקראינים

צרחות והרס רב: תיעוד ויראלי הנציח את הרגע שבו נחת פגז רוסי בעיר המחוז הסמוכה לקייב, במהלך פינוי אזרחים ששהו במקומות בלתי בטוחים • לטענת אוקראינה, 3 נהרגו (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
רגע ההפגזה באירפין (צילום: 27א)

אזרחים ששהו במקומות בלתי מוגנים באירפין שבאוקראינה, במחוז קייב, פונו היום (ראשון) בשעות הבוקר המוקדמות בידי חיילים אוקראינים.

במהלך הפינוי הפוגזו החיילים המפנים בידי כוחות צ בא רוסיה. לפי הדיווחים באוקראינה, הפיצוץ שנורה באזור הביא למותם של שלושה בני אדם לפחות.

בתיעוד קשה, שהפך לויראלי, נראה רגע הפיצוץ מקרוב.

באוקראינה טוענים כי צבא רוסיה הביא למותם של למעלה מ-2,000 אזרחים אוקראינים מאז פלשו לאוקראינה לפני 11 ימים.

היום טען נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי, בפניה אל העם הרוסי, כי "רוסיה מתכוונת להפציץ את אודסה". לדבריו, "אנחנו נלחמים כבר 11 ימים וכבר חושבים לבנות מחדש את המדינה שלנו, לפני כן אנחנו צריכים רוח, אנחנו צריכים ניצחון ואנחנו צריכים שלום".

על פי נתוני הצבא האוקראיני, מאז הפלישה נהרגו יותר מ-11 אלף חיילים, בזמן שברוסיה טוענים כי איבדו פחות מ-500 חיילים. בנוסף, טוענים באוקראינה כי 285 טנקים, 44 מטוסי קרב, 48 מסוקי קרב, 109 מערכות ארטילריה ו-21 אמצעי הגנה אווירית הושמדו.

צפו בתיעוד

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר