הפגזות מסיביות

תיעוד בוער: בניין המגורים במיקולייב נשרף מפגז

המלחמה באוקראינה: יומיים אחרי שנכנסו לעיר וחוללו בה קרבות, הלילה הופגזה העיר הסמוכה לחרסון בדרום מזרח אוקראינה • צפו בתיעוד מבניין במיקולייב עולה באש (מלחמה)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
הבניין בוער בחרקוב (צילום: לפי סעיף 27א)

העיר מיקולייב (או ניקולייב, כפי שמוכרת בקרב רבים), בדרום אוקראינה, הופגזה הלילה (בין ראשון שני) באש רוסית צולמת. מבנים עלו באש. מתיעודים שפורסמו הבוקר ברשתות החברתיות ניתן לראות מבנים חרוכים ושטח רב הרוס.

לפני יומיים נכנסו לראשונה כוחות רוסים לעיר, המונה כחצי מיליון תושבים והסמוכה לחרסון - שנכבשה בסוף השבוע שעבר בידי הרוסים. ראש העיר ויטאלי קים אמר בהצהרה לתקשורת, לאחר שהתחוללו קרבות בין הכוחות בחלק מאזורי העיר, כי אל לתושבים להיכנס לפאניקה.

מאז מנסים כוחות הצבא הרוסים לכבוש את העיר. הלילה כאמור התקיימו בה קרבות קשים.

נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי הצהיר הלילה, בסרטון שפרסם ב'פייסבוק' שלו כי על הפגיעה הרוסית באזרחים "לא תהיה מחילה". לדבריו, אלו שיבצעו אותה "יצטרכו לתת את הדין".

במהלך הלילה ההפגזות הרוסיות על מדינת אוקראינה נמשכו. הלילה הופגזה בין היתר באופן כבד העיר מיקולייב, בדרום המדינה.

יחד עם זאת, בפנטגון העריך כי לא ניכר כל שינוי בפריסת הכוחות באוקראינה ושצבא רוסיה עדיין מנסה לכתר את הערים קייב, חרקיב וצ'רניהיב.

צפו בוידאו.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר