"חגיגת גיהנום נפלאה"

אוקראינה הטביעה לרוסיה אונית קרב ענקית

בנמל ברדיאנסק באיזור העיר מריופול הצליח צבא אוקראינה להפגיז אוניית קרב רוסית • העשן המיתמר נראה בכל איזור היישוב ברדיאנסק וצבא אוקראינה חגגו את ההישג (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
האוניה המקורית והאוניה לאחר הפיצוץ (צילום: צבא אוקראינה)

באוקראינה חוגגים היום (חמישי) את הטבעתה של ספינת קרב רוסית גדולה בסמוך לחופי ברדיאנסק, עיר הסמוכה לעיר מריופול.

הספינה נחשבת לספינה חזקה במיוחד, והייתה הראשונה להגיע לאוקראינה אחרי הפלישה לפני חודש בדיוק. רק לפני מספר ימים שודר באחד מערוצי הטלוויזיה ברוסיה על הספינה ועל יכולותיה הגדולות.

הרמטכ"ל האוקראיני טען: "יהיו עוד הרבה הפגזות כמו שהפגזנו היום את האוניה אורסק".

בתוך כך, בצבא אוקראינה חגגו וכתבו כי "זוהי חגיגה נהדרת לציון חודש לפלישה הרוסית לשטחנו". עוד כתבו כי: "15,800 חיילים רוסים מתים צועדים בצעדת החגיגה של רוסיה".

בהמשך אמרו בצבא האוקראיני כי זוהי "חגיגה של גיהינום נפלא. גולת הכותרת של המכונות הצבאיות הייתה ספינת הנחיתה הגדולה הרוסית אורסק".

מוקדם יותר היום נשיא אוקראינה זלנסקי התחנן לסיוע צבאי בפני ועידת החירום של נאט"ו ואמר: "תנו לנו אחוז בודד מהמטוסים שיש לכם בברית ונשחרר את החסימה של ערים בהן רוסיה מחזיקה מאות אלפי אנשים כבני ערובה".

בהמשך התייחס לחברות העתידים האפשרית של אוקראינה בנאט"ו ואמר כי "אל תגידו לנו שהצבא שלנו לא עומד בסטנדרטים של נאט"ו. הראינו את הסטנדרטים שלנו וכמה אנחנו יכולים לספק לביטחון המשותף של אירופה, כמה אנחנו יכולים לעשות כדי להגן על כל מה שאנחנו וגם אתה מעריכים מפני תוקפנות".

עוד אמר כי "אוקראינה דוגלת בערכים של המערב ונאט"ו, אך היא נמצאת באיזה איזור אפור בין רוסיה למערב. זהו היה חודש אפל של חורבן והרס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר