בשל הסנקציות

המיליארדר הרוסי מחפש נואשות הלוואה

המיליארדר הרוסי-יהודי, רומן אברמוביץ' שהונו מוקפא בשל הסנקציות, מנסה על פי הדיווחים לקבל הלוואה קטנה יחסית עבור הונו שנאמד בכ-15 מיליארד דולר, אך לא מצליח (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

איל ההון הרוסי-יהודי רומן אברמוביץ' שחשבונות הבנק שלו בארה"ב ובריטניה הוקפאו בשל הסנקציות על רוסיה, מחפש נואשות הלוואה של כמה מיליוני דולרים כדי לשלם לצוות האישי שלו שעלויות האחזקה שלו היא כ-750 אלף דולר בשבוע. למרות היותו מוקף בעבר בחברים עשירים, על פי הדיווח באתר "העמוד השישי", אברמוביץ' מתקשה להשיג הלוואה מחבריו.

אברמוביץ' שנותר ללא כסף נזיל בשל הסנקציות פנה על פי הדיווחים למפיקים מהוליווד ולמשפחת רוטשילד אך הם סירבו לבקשתו בטענה שאין להם מזומן נזיל או בחוסר רצונם להפר את הסנקציות הבינלאומיות על אזרחי רוסיה, בשל הפלישה לאוקראינה.

כזכור, הטילו בריטניה והאיחוד האירופי סנקציות על אברמוביץ' – שהונו מוערך בכ-15 מיליארד דולר. הסנקציות גרמו לו להפסדי ענק של מיליארדי דולרים והותירו אותו ללא כספים נזילים.

על פי ה'וול סטריט ג'ונרל', אברומוביץ', הורעל בתחילת החודש שעבר בקייב יחד עם פעילים אוקראינים נוספים. על פי הדיווח, האוליגרך היה שותף יחד עם הפעילים האוקראינים במשא ומתן בין המדינות, כל המעורבים במו"מ סובלים מתסמינים של הרעלה - עיניים אדומות, דמעות, כאבים ופצעים על עור הפנים והידיים.

החשד המיידי נופל כמובן על הנשיא הרוסי, פוטין ידוע כמי שכבר השתמש בשיטת ההרעלה כנגד מתנגדיו, אך על פי הדיווח מי שגרם להרעלה הם לאומנים במוסקבה שהתנגדו למשא ומתן. רוסיה הכחישה כל קשר למהלך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר