דרמה פוליטית באוקראינה

"בוגד": במפלגה של זלנסקי הדיחו חבר פרלמנט מ'משרת העם'

במפלגת 'משרת העם' של הנשיא וולודימיר זלנסקי הוחלט להדיח את חבר מפלגתו, אולכסיי קובלוב - זאת בחשד לבגידה באוקראינה ושיתוף פעולה עם רוסיה בעיר שנכבשה (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
זלנסקי וחבר הפרלמנט שהודח (צילום: לשכת נשיא אוקראינה, מתוך הפייסבוק)

בצל המלחמה באוקראינה, במפלגתו של נשיא אוקראינה זלנסקי, 'משרת העם', הוחלט להדיח משורות המפלגה חבר פרלמנט שלטענת המפלגה סרח.

חבר הפרלמנט אלכסיי קובלב, כאמור ממפלגת 'משרת העם' של הנשיא זלנסקי שוהה כעת בעיר חרסון שנכבשה על ידי רוסיה, ועל פי דיווחים באוקראינה קובלב משתף פעולה עם השלטון הרוסי במקום ואף מסרב להתפנות לאוקראינה.

בנימוק מפלגת 'משרת העם' להרחיק את חבר המפלגה נכתב כי "קובלב אינו לוקח חלק בהתנגדות לשלטון הרוסי הזמני בחרסון ומסרב להשתתף בהצבעות על ההצעות חוק חשובות בנושא החוק הצבאי".

עוד נכתב בהחלטת המפלגה כי "אולכסיי קובלוב לא סיפק הסברים מספקים לגבי מעמדו והצהרותיו ביחסיו מול השלטון הרוסי".

קובלב נבחר לפרלמנט האוקראיני מטעם מחוז מספר 186 שנמצא בעיר חרסון. קובלב טען בפני התקשורת כי הוא אכן מסרב להתפנות מהעיר, אך הכחיש טענה לשיתוף פעולה עם רוסיה וטען: "אני פועל למתן סיוע הומניטרי לתושבי חרסון".

חברים רבים במפלגת 'משרת העם' מגנים את התנהלות חבר הפרלמנט וטוענים כי לא רק שלא מסייע במלחמה מול רוסיה, אלא עשה יד אחת עם רוסיה ועבר לצד הרוסי "קובלב פרש ובגד. זה פשוט" אמר חבר פרלמנט אוקראיני לאתר חדשות מקומי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר