מתקפה חסרת רסן

דוברת משרד החוץ הרוסי: "שכירי חרב ישראלים לוחמים באוקראינה"

דוברת משרד החוץ הרוסי ממשיכה ללבות את האש בין רוסיה לישראל והודפת טענות לאנטישמיות רוסית. בנוסף, טענה כי שכירי חרב ישראלים לוחמים עם גדוד אזוב האוקראיני (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
דוברת משרד החוץ, זכרובה (צילום: משרד החוץ הרוסי)

על פי דיווח בסוכנות הידיעות הרוסית 'טאסס', דוברת משרד החוץ הרוסי, מריה זכרובה, טענה כי "שכירי חרב ישראלים לוחמים כתף לצד כתף יחד עם גדוד אזוב האוקראיני".

נגד גדוד אזוב, שמשויך עצמאית למשרד הפנים האוקראיני ולא תחת פיקוד צבא אוקראינה, נטעם בעבר כי נושא עימו סמלים גזעניים וחלק מחייליו הם ניאו נאצים. הדבר ככל הנראה מהווה את הסיבה שדוברת משרד החוץ בחרה לומר כי ישראלים לוחמים עם "ניאו נאצים".

"במקום להתמקד בבעיית הנאציזם שפורח באוקראינה, במערב בוחרים להסיט את תשומת הלב מדברים שלא אמורים להוות בעיה" הוסיפה דוברת משרד החוץ הרוסי.

עוד אמרה כי היא מאמינה ש"אין טעם להתמקד באמירות קולניות ולהסיט את ההתמקדות מהמהות של הבעיה, כי אי אפשר לשכוח את המיליונים שנפלו קורבנות לנאציזם".

דוברו של נשיא אוקראינה זלנסקי הגיב לדבריה ואמר כי ״באפריל נתפסו באסטוניה 3.5 טון קוקאין שהוברחו לרוסיה. נראה שהמחסור בקוקאין אילץ את משרד החוץ לעבור למשהו כבד יותר.״

כשנשאלה לגבי הכוונה של פינלנד ושבדיה להצטרף לברית הצבאית של מדינות נאט"ו אמרה זכרובה כי במקרה כזה "לרוסיה יהיו יותר אויבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר