עסק בפיתוח טילים

דיווח: מדען איראני חוסל באמצעות הרעלה

כלי תקשורת באיראן דיווחו אמש כי מדען איראני, ד"ר איוב אנתזארי, שהיה אחראי על שורה של פרויקטים בתחום התעופה והחלל, מת לאחר שככל הנראה הורעל במכוון (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ד"ר איוב אנתזארי (צילום: ללא קרדיט)

חיסול נוסף? אתרים באיראן דיווחו אמש (שבת) כי מדען איראני, ד"ר איוב אנתזארי, שהיה אחראי על שורה של פרויקטים בתחום התעופה והחלל, מת לאחר שככל הנראה הורעל במכוון.

על פי הדיווחים, אנתזארי היה בוגר של הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל באוניברסיטה בטהרן. לאחר ארוחה בה השתתף הוא חש שלא בטוב ומצבו הידרדר, מאוחר יותר הוא מת בבית חולים בעיר יזד. באיראן טענו כי המחבל שהרעיל את המדען נמלט מהדינה . כמו כן, בהודעה שנשלחה מטעם הרשויות למשפחתו, הוא הוגדר כ"שהיד".

כזכור, בשבוע שעבר דווח באיראן כי איסמעיל זאדה, מפקד בכיר ביחידה 840 של כוח קודס של משמרות המהפכה, מצא את מותו לאחר שנפל מגג ביתו בצפון איראן.

אנשי משמרות המהפכה טענו כי הוא התאבד ואף השאיר מכתב פרידה לבני משפחתו. כך לפי הדיווח. הבכירים במשמרות המהפכה העבירו את הבשורה לבני משפחתו.

אלא שבאתר דווח בשם מקורות כי מי שאחראים למותו אלו אנשי משמרות המהפכה עצמם, שחושדים בו כי הדליף מידע שסייע לחיסול בטהרן לפני כשבועיים, שמיוחס לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר