מאיים על המערב כולו

בכיר רוסי: נפציץ את הפרלמנט האוקראיני

יו"ר וועדת הביטחון של ה'דומה', הפרלמנט הרוסי, איים כי אם מדינות ברית נאט"ו ימשיכו לספק נשק לאוקראינה, רוסיה תפגיז את הפרלמנט האוקראיני ומבני ממשל אחרים (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: באדיבות יבגני זבגורודני)

ברוסיה כבר תקופה ארוכה זועמים על מדינות המערב ובראשם ברית מדינות נאט"ו על העובדה שאותן מדינות מספקות לאוקראינה נשק המשמש נגד רוסיה במלחמה באוקראינה.

היום (שני) נראה כי הטון ברוסיה עולה, כשיו"ר ועדת הביטחון ב'דומה', הפרלמנט הרוסי, איים כי אם משלוחי הנשק המערביים לאוקראינה יימשכו, "רוסיה תפציץ מבני ממשל ואת הפרלמנט באוקראינה".

עוד אמר כי כמו שאמר נשיא רוסיה פוטין, "אנחנו נפגע במיקומים חדשים שעד עכשיו נמנענו מלפגוע בהם. אני רוצה להדגיש ולהסב את תשומת לבכם לכך שעד עכשיו לא הפגזנו את המשרדים של המטכ"ל האוקראיני ושל משרד ההגנה. בנוסף, אנחנו עדיין לא נגענו בראדה (הפרלמנט האוקראיני צ"ב)."

שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב אמר היום בטון מאיים כי: "אם המשטר בקייב יקבל טילים ארוכי טווח, אנחנו נרחיק את המשגרים שלהם לנקודה כזו שלא תיסכן את תומכיה של רוסיה על אדמת אוקראינה ורוסיה עצמה".

מוקדם יותר היום שוחח ראש ממשלת בריטניה ג'ונסון עם נשיא אוקראינה זלנסקי. לטענת זלנסקי השניים שוחחו על המשך תמיכה צבאית.

ג׳ונסון כתב לאחר השיחה היום: ״ברור שהעם האוקראיני לא ישתחווה לאכזריות הרוסית. אנו בלתי מתפשרים במשימה שלנו להבטיח שאוקראינה תהיה מוגנת ונתמכת גם בטווח הארוך״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר