תיעוד חריג

חיילים במילואים התחפשו לפעילי חמאס מול מטה האו"ם

סטודנטים ישראלים וחיילי צה״ל במילואים מחו מול מטה האו״ם בז׳נבה לקראת פרסום מסקנות חריפות נגד מדינת ישראל בשבוע הבא, כשהם רעולי פנים ומחופשים לפעילי חמאס (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
התחפושת החריגה בהפגנה, היום (צילום: שורת הדין)

עשרות סטודנטים ישראלים וחיילי צה״ל במילואים קיימו היום (שלישי) מפגן מחאה חריג מול מטה האו״ם בז׳נבה, כשהם רעולי פנים ולבושים כפעילי הזרוע הצבאית של חמאס, כמחאה לקראת פרסום דו״ח חריף של מועצת זכויות האדם של האו״ם אשר צפוי להוביל לגינוי בינלאומי למדינת ישראל, אודות פשעי מלחמה במבצע שומר החומות והחלת מדיניות ״אפרטהייד״.

הדו״ח שצפוי להתפרסם בשבוע הבא, מבקש לרדת ״לשורשי הבעיה״, ולשם כך ידרוש באופן תקדימי לבחון את מעשיה של ישראל החל מיום קיומה משנת 1948, כולל מדיניות ״אפרטהייד״, כשברקע החקירה הפלילית שמתנהלת נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג.

בארגון שורת הדין מסבירים, שלועדה מונו שופטים שכבר האשימו בעבר את ישראל בפשעי מלחמה ובמדיניות אפרטהייד, בראשם השופטת נאווי פילאיי, שידועה בהתבטאויות שלה נגד ישראל. לפיכך, לדברי הארגון, זהו דו״ח ידוע מראש ותוצאותיו עלולות להזיק קשות למדינת ישראל.

התחפושות בהפגנה (צילום: שורת הדין)

פעילי ארגון שורת הדין אשר התחפשו למנהיג החמאס יחיא סינוואר, הניפו דגלי חמאס ואש״ף, ואף מחאו כפיים למועצת זכויות האדם של האו״ם תחת הססמא ״תודה לאו״ם - אתם הנשק שלנו נגד ישראל״.

"מועצת זכויות האדם הינה גוף אנטישמי, שפועל ללא הרף נגד מדינת ישראל" אמרו המפגינים, "אבל גם ביחס להתנהלותו הפסולה עד כה מהווה ועדת פילאי עליית מדרגה מסוכנת. האו"ם מצטרף לטרנד החדש להאשים את ישראל – המדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון – במדיניות של אפרטהייד, ובדרכו לשם אינו בוחל מלדרוך ברגל גסה על מגילת האו"ם, כאשר מינה אנשים מוטים שכבר האשימו באופן פומבי את מדינת ישראל בהאשמות אפרטהייד.״

מחופשים לחיילי חמאס (צילום: שורת הדין)

נשיאת ארגון שורת הדין, עו״ד ניצנה דרשן-לייטנר:‏ ״מועצת זכויות האדם של האו״ם ידועה באובססיביות שלה נגד ישראל, אך הפעם היא חותרת תחת קיומה הלגיטימי של המדינה. היא ‏עושה למעשה יד אחת עם ארגוני הטרור. החמאס עושה את זה עם ירי טילים ופיגועי טרור והמועצה עושה את זה עם דו״חות שקריים ועלילות דם. אבל המטרה שלהם זהה: להשמיד את מדינת ישראל. זהו ציד מכשפות שחייבים לעצור מייד. בהפגנה הזו אנו חושפים את פרצופה האמיתי של המועצה: שותפה פעילה של ארגוני הטרור בחסות האו״ם״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר