השפלה מול המצלמה • צפו

השבוי הבריטי הוכרח לשיר את המנון רוסיה

איידן אסלין, מי שלחם לצד הצבא האוקראיני במלחמה, נפל בשבי הבדלנים ונגזר עליו עונש מוות, חוייב לשיר בשבי את המנון רוסיה לקול צחוקם המלגלג של שוביו הבדלנים הפרו רוסים (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: רשתות רוסיות)

השפלה: איידן אסלין, אחד מתוך שני שבויים בריטיים שלחמו לצד אוקראינה ונפלו לידי הבדלנים הפרו רוסיים, חויב לשיר את המנון רוסיה לקול צחוקו המתגלגל של אחד השובים.

במהלך הסרטון נראה אסלין מתחנן לבריטניה לעזור להציל אותו מעונש המוות שנגזר עליו לני מספר שבועות על ידי בית המשפט של המחוז הבדלני.

כזכור, השניים נפלו בשבי לצד חברם לנשק ממרוקו, זאת לאחר שהצטרפו לצבא האוקראיני בניסיון להגן על שטחי אוקראינה במלחמה המתנהלת במדינה בחודשים האחרונים.

התביעה טוענת כי השניים לא אמורים להיות מוגנים באמנת ז'נבה לעניין שבויים, כשלטענתם היו חברים בפלנגות פרטיות. השניים מצידם טוענים כי הם לחמו על הגנת העיר מריופול מטעם הצבא האוקראיני ולכן זכאים להגנה מלאה על פי אמנת ז'נבה לענייני שבויי מלחמה.

דניס פושלין, מי שמכנה את עצמו כ'נשיא' הרפובליקה העממית של דונייצק שמוכרת נכון להיום רק על ידי רוסיה - טוען כי שני החיילים ביצעו "פשעים מקנה מידה מפלצתי".

משפחותיהם של שני השבויים אומרים לכלי תקשורת בריטיים כי השניים "לא מתנדבים ולא שכירי חרב. הם משרתים רשמית בצבא האוקראיני".

סגן ראש ממשלת בריטניה דומניק ראב התייחס לאירועים ואמר כי בריטניה מצפה כי בדונייצק יתייחסו ל"חוקי הסכסוך המזויין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר