גל שחור

ירי בפארק בלוס אנג'לס: 2 הרוגים, 5 פצועים

הרקע לפיגוע הירי, שגבה את חייהם של שני בני אדם, סמוך לתערוכת מכוניות בלוס אנג'לס, אינו ברור. היורה נמלט ועדיין לא נלכד. עדת ראייה: "תפסתי את התינוקות וברחתי" (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
זירת הירי, אמש (צילום: לפי סעיף 27א)

אירוע ירי קשה התרחש הלילה (בין ראשון לשני) בלוס אנג'לס שבקליפורניה, במערב ארצות הברית. במהל אירוע נהרגו 2 בני אדם וחמישה נפצעו בדרגות שונות, אחד מהם במצב אנוש.

לפי הדיווחים בכלי התקשורת בארצות הברית, אירוע הירי התרחש בשעת צהרים, שעון מקומי, סמוך לתערוכת מכוניות שהתקיימה בשכונת סן פדרו שבלוס אנג'לס. היורה פתח באש ופגע ב-7 בני אדם, 4 גברים ו-3 נשים. כאמור, שניים מהם נהרגו.

טרם ברור אם מדובר ביורה אחד או בשניים, שביצעו את הפיגוע. כוחות ההצלה בעיר דיווחו כי גיל הקורבנות נע בין 23 ל-54. לאחר הירי תחמה המשטרה המקומית את המתחם ואסרה את הכניסה אליו.

עדי ראייה תיארו את המתחם כ"זירת פשע" לאחר האירוע. אחת מהעדות סיפרה כי ניסה לברוח. "לא הבטתי הצידה, לראות מי שוכב באיזה מקום", תיארה, "אלא פשוט תפסתי את התינוקות וברחתי".

היורה נמלט וחיפושים מתנהלים אחריו. ב'חדשות 12' צוטט דובר משטרת לוס אנג'לס אומר, כי הרקע לאירוע לא ברור ושכל הסיבות העלולות להוביל לאירוע נבדקות.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר