שניים נפגעו קשה

תאונת דרכים בסיני עם מעורבות ישראלים

שני ישראלים נפצעו קשה בתאונת דרכים סמוך לנואיבה שבסיני. מסוקים עם לוחמי 669 הגיעו לגבול מצרים כדי לסייע לפינוי הפצועים בתאונה הקשה שנסיבותיה נחקרות (בעולם)

זירת התאונה הקשה (צילום: על פי סעיף 27א)

דובר צה"ל מסר כי מסוקים הוזנקו עם לוחמי 669 לגבול מצרים לסיוע ולפינוי חמשת הפצועים הישראלים בתאונת הדרכים שאירעה מוקדם יותר היום (חמישי) סמוך לנואיבה שבסיני. שניים מהפצועים במצב קשה.

בהודעת משרד החוץ נאמר, כי משרד החוץ עודכן בשעה האחרונה על תאונת דרכים קשה בסיני, בה מעורבים ישראלים שנפצעו קשה. משרד החוץ נמצא בקשר עם המשפחה ועם הרשויות במצרים הרלוונטיות.

ע"פ המידע שיש כרגע, הפצועים עדיין נמצאים בנואיבה ומתוכננים להתפנות למעבר הגבול באופן רכוב. משם יועברו לבית החולים יוספטל לבדיקות ראשוניות (ככל הנראה גם באופן רכוב).

מדוברות בית חולים יוספטל נמסר כי נכון לרגע זה, חמישת הפצועים ממצרים יגיעו באמבולנס למלר״ד יוספטל ולאחר טפול יועברו לפי צורך לסורוקה במסוק. מסוק 669 חונה וממתין במנחת בית החולים יוספטל.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר