נדבק בישראל?

הנשיא ביידן יצא מבידוד וחזר שוב - לאחר שקיבל תשובה חיובית לקורונה

לפני שלושה ימים, הנשיא ביידן פרסם את תוצאת בדיקות הקורונה שלו - שהראו על תשובה שלילית ויצא מבידוד, אך היום הוא חזר לבידוד לאחר שעשה בדיקה חוזרת לקורונה (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ג'ו ביידן (צילום: שאטרסטוק)

רופאו האישי של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, שלפני כעשרה ימים אומת כחולה בנגיף הקורונה, הורה לו הערב (מוצ"ש) לחזור לבידוד.

לפני שלושה ימים פרסם הנשיא ביידן תמונה ברשתות החברתיות, בו הוא מראה את תוצאות בדיקת הקורונה - המראה כי הוא שלילי לקורונה.

הערב, רופאו האישי מעדכן כי בבדיקה נוספת שעשה הנשיא - ליתר ביטחון, הוא קיבל תשובה חיובית לקורונה, ולכן הוא הורה לו לחזור לבידוד.

לפני כשבוע כפי שדווח ב'כיכר השבת', רופאו האישי, פירט כי ביידן סובל מדלקת בדרכי הנשימה העליונות, אך הוא "מסתדר מצוין". עוד פירט כי לאורך הלילה (שבין שבת לראשון) הנשיא חש כבר הרבה יותר טוב.

בבית הלבן מסרו כי אף אחד מאנשי הקשר הקרובים לנשיא, כמעט 20 במספר, לא נמצא חיובי לקורונה לאחר הבדיקות.

בכלי התקשורת בארה"ב דווח כי בסביבתו של ביידן אופטימיים באשר למצבו, לאור העובדה כי הנשיא קיבל ארבע מנות חיסון ובמקביל החל ליטול את התרופה האני ויראלית.

ביידן, בן ה-79, נדבק בקורונה לפני כעשרה ימים. בבית הלבן מסרו בהמשך לכך כי ביידן חווה תסמינים קלים מאוד, וכי הוא ממשיך בעבודתו השוטפת בבידוד עד לבדיקה שלילית.

כזכור, ביידן ביקר לפני כשבועיים בישראל ובסעודיה, אך לא ברור היכן נדבק בנגיף. ביידן עצמו צייץ בטוויטר כי הוא מרגיש נהדר וכי הוא ממשיך לעבוד כרגיל מלבד כמה פגישות שבוטלו.

גם הנשיא הקודם, דונלד טראמפ נדבק בנגיף הקורונה לפני כשנתיים בגל הראשון של הקורונה, ואף אושפז בבית החולים בעקבות כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר