לא זזה • צפו

באוקראינה תוהים: מה קרה ליד ימין של פוטין?

ברשתות חברתיות של אזרחים אוקראינים תוהים על ביקורו של נשיא רוסיה בו נראית ידו הימנית מקובעת. כשהגיעו יתושים סמוך לפוטין - החל פוטין לנקוט בפעולות משונות | צפו (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: רשתות רוסיות)

ברשתות החברתיות באוקראינה עולים שוב תיעודים המעלים תיאוריות שונות באשר למצבו הבריאותי של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

בסיור של הנשיא הרוסי, נראית ידו הימנית של פוטין לא זזה, גם כשכמה יתושים הגיעו בצידו הימני, בחר לגרשם עם ידו השמאלית - דבר שהעלה תיאוריות קונספירציה שונות.

כך למשל גולש אחד כתב כי "הדיקטטור הקירח הותקף על ידי יתושים. אבל משהו השתבש בידו הימנית - היא פשוט נפלה, ופוטין נאלץ להדוף יתוש על אוזנו הימנית בידו השמאלית".

מדובר בשמועה מיני רבות כשלגבי אחת מהן התייחס בשבוע שעבר יו"ר ה-CIA כשאמר כי "אין בידינו מודיעין כי פוטין חולה או סובל ממצב רפואי לא תקין." עוד אמר כי פוטין "למעשה, הוא בריא, בריא מדי".

עוד אמר כי הנתונים הנמצאים בידו הם מוצקים ומגובים במסמכים רפואיים רשמיים.

בהמשך התייחס ליחסים של רוסיה עם איראן ואמר כי "הם צריכים אחד את השני, למרות שהם לא סומכים אחד על השני. למעשה, הם יריבים בתחום האנרגטי ומתחרים אזוריים היסטוריים".

"חשוב שנזכיר לעצמנו שהיחסים האלה משקפים במובן מסוים את החולשות והמגרעות של התעשייה הצבאית הרוסית והקשיים העצומים שהיא חווה על רקע ההפסדים האדירים של הרוסים באוקראינה". הוסיף.

בהמשך אמר כי על פי הערכת המודיעין האמריקני, מעל 15 אלף חיילים רוסיים מתו בקרבות באוקראינה, ועוד כ-50 אלף חיילים אחרים נפצעו.

דובר הקרמלין פסקוב הגיב לדיווחים ואמר כי מצבו של נשיא רוסיה פוטין הוא "תקין ונורמלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר