החיסול המסתורי

ברוסיה מאשימים את קייב, שהגיבה: "לא טרוריסטים כמוכם"

גורמים ברוסיה מאשימים גורמים אוקראינים בחיסול המסתורי של דריה דוגין בתו של אלכסנדר דוגין - מי שנחשב למוח של נשיא רוסיה מאחורי רעיונות שונים (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
הבת והאב - שעות לפני החיסול (צילום עצמי)

גורמים שונים ברוסיה מאשימים כי לאוקראינה יכול היה להיות קשר לחיסול המסתורי אתמול בערב נגד בתו של ה'מוח האידיאולוגי' של נשיא רוסיה פוטין.

דוברת משרד החוץ הרוסי מריה זכרובה אמרה כי "אם יתבררו עקבות השייכים לאוקראינה בקשר למותה של דוגין, האחריות תהיה על ראש מדיניות הטרור בקייב".

יועצו של נשיא אוקראינה פודליאק מיהר להכחיש טענות של גורמים ברוסיה והסיר אחריות מקייב: "לאוקראינה אין שום קשר לזה, כי אנחנו לא מדינה פלילית או טרוריסטית כמו רוסיה"

אמש חוסלה דריה דוגין, בתו של אלכסנדר דוגין, מי שנחשב ל״מח״ של נשיא רוסיה פוטין סמוך לבירת רוסיה כשמכונית ה׳לנד קרוזר׳ המפוארת שלה התפוצצה על ידי מטען חבלה.

על פי פרטים מהחקירה עולה כי דוגין חזרה מפסטיבל מוזיקה שם הייתה יחד עם אביה, אך ברגע האחרון החליטו לחזור בנפרד.

רגע הפיצוץ (27א)

אלכסנדר דוגין נחשב לאיש הרעיונות של נשיא רוסיה בשני העשורים האחרונים וכן לאחד התעמולנים החשובים עבור הקרמלין - כשבין היתר פרסם תיאוריות קיצוניות ושנויות במחלוקת.

דוגין עצמו אחראי לטיעונים והצדקות שונות רוסיה לפעול ברחבי העולם בניגוד לחוק הבינלאומי בהצדקת 'סכנה קיומית' לרוסיה כשהמערב עם שאיפת על - לחסל את רוסיה.

בזכות הקריירה של אלכסנדר, שתויג במערב כפאשיסט, בתו החלה בקריירה פוליטית, מה שמעלה ספק מי היה המטרה בחיסול המסתורי - הבת או האב.

דוגין עצמו לאורך המלחמה באוקראינה, כמו בעשורים האחרונים, תומך בצעדי הקרמלין ונחשב לאחד האנשים האחראים לעיצוב הדעה לפיה המערב רודף את רוסיה.

במהלך שעות הלילה הגיע דוגין לזירת האירוע שם נראה חפוי ראש על חיסול בתו - שנהרגה במקום.

דוגין בזירת האירוע, חפוי ראש (27א)
  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר