הישג

חברת תוספי התזונה הישראלית לקראת פריצה לשוויץ

חברת תוספי התזונה הישראלית ננוטבע טכנולוגיות בע"מ לפני חתימה עם חברת Impharm השוויצרית על הסכם לשיווק מוצרי המותג בשוויץ (חדשנות)

ד"ר אדרעי עזרא, מנכ"ל ובעלי ננו-טבע טכנולוגיות (צילום: יח"צ)

בסיום מו"מ, הגיעו ננו-טבע ו- Impharm להסכמות והן על סף חתימה על חוזה הפצה, בכפוף לאישורי הרשויות הפדרליות בשוויץ; על פי הערכות מותגי ננו-טבע יופצו בכ- 900 בתי טבע ובתי מרקחת ברחבי שוויץ, ומחזור המכירות שלה בשנתיים הראשונות צפוי להסתכם בכ- 13.5 מיליון דולר.

חברת ננו-טבע משווקת מוצרים ייחודיים שיוצרו בשיטת ננו-טכנולוגיה, כך שרמת הספיגה של מוצריה הם מקסימליים בשל גודל חלקיקים המגיעים לכ- 250 דלתון (רבע ננומטר), דבר אשר מאפשר מעבר חופשי של חלקיקים בתעלות התא.

דר אדרעי עזרא, מנכ"ל ובעלי ננו-טבע טכנולוגיות בע"מ: "שוויץ הוא שוק חשוב בפני עצמו ומהווה עבור החברה שער כניסה לאירופה המערבית. אנחנו מקווים שנסיר בתוך מספר שבועות את כל החסמים הרגולטוריים לשוויץ.

במקביל למו"מ שיבשיל לחתימה לאחר אישורים, אנו מנהלים מו"מ מול מספר שווקים אחרים בעולם ואני משוכנע שבחודשים הקרובים נחתום על הפצת מוצרי החברה עם משווקים נוספים ברחבי העולם.

לצד המהלכים השיווקיים, חברת ננו-טבע משקיעה בתשתיות, מיכון, פיתוח וטכנולוגיה שיאפשרו לחברה להגדיל משמעותית את יכולת היצוא שלה תוך חמש שנים".

ננו-טבע טכנולוגיות יוסדה בשנת 2015 ומתמחה בפיתוח, ושיווק תוספי תזונה. לחברה, עשרות מותגים אשר בין מוצריה המובילים: רטבוליקס, פיקסולין, דיאסטופ, ליברטיב, לאנגין, פמיקס וקולגן.

משרדי החברה מועתקים בימים אלה להר חוצבים בירושלים לצד הקמת מעבדות ופיתוח. החברה מייצרת את מוצריה במפעל קוסט תעשיות טבע בע"מ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר