בפנים: כל כללי הטקס

ארון מלכת אנגליה יצא לעיר; מדוע הצאצאים התלבשו שונה? | צפו בלוויה

ארונה של המלכה יצא לפני זמן קצר מארמון בקינגהאם אל אולם ווסטמינסטר, שם תינתן האפשרות לעם להיפרד מהמלכה • צאצאי המלכה לבשו בגדים שונים - זאת הסיבה (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
התהלוכה (צילום: ארמון בקינגהאם)

יממה אחרי שהגיע ארונה של המלכה אל בירת הממלכה לונדון, לפני זמן קצר (רביעי) יצא ארונה מארמון בקינגהאם המפורסם לאולם בשכונת ווסטמינסטר בלונדון - שם יוכלו ההמונים להיפרד ממי שהייתה המלכה הבריטית ב-70 השנים האחרונות.

בהתאם לכללי הטקס המוקפדים, צאצאי המלכה הולכים אחרי ארונה, כשהמונים עומדים בצדי הכביש המאובטח, מביטים בארון המלכה עוזב את הארמון שהייתה כה מזוהה איתו ב-70 השנים האחרונות.

המלך צ'ארלס הגיע מצויד כמקובל במדי הצבא הבריטי, כך גם אחיו הנסיך אדוארד ואחותו הנסיכה אן, זאת כפי הנדרש על פי כללי הטקס.

אחיו של המלך ובן המלכה השני, אנדרו, הופיע בטקס ללא מדים ומחויט, זאת לאחר שלפני כשנה וחצי, אמו המלכה הודיעה כי היא שוללת ממנו את כל התארים הצבאיים ותפקידי הכבוד, זאת לצד הסרת חסות משפחת הירושה בשל מעורבותו במעשים לא נאותים.

יורש העצר החדש, ובנו של המלך, ויליאם, הגיע עם מדי צבא גם כן כמוקבל, אך אחיו הקטן, הארי, הגיע בלי מדים מכיוון שוויתר על תפקידיו המלכותיים ולאחר שהודיע על הפיכתו לעצמאי כלכלית.

הצהובונים בבריטניה דיווחו בחודשים האחרונים על מתיחות בין הנסיך הארי לאחיו, יורש העצר ויליאם - אך השניים תועדו ביחד בלווית הסבתא, המלכה אליזבת השנייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר