לוחץ את ישראל

נשיא אוקראינה זלנסקי נפגש עם נציגים יהודים: "ישראל צריכה לתמוך בקייב"

נשיא אוקראינה זלנסקי, נפגש אתמול עם מספר נציגים יהודיים מכל העולם, בהם אסיר ציון נתן שרנסקי, וזאת בכדי ללחות את ישראל להגדיל את התמיכה באוקראינה (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: לשכת נשיא אוקראינה)

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי נועד אתמול (שלישי) עם נציגים מקהילות יהודיות מכל העולם לציון הטבח בבאבי יאר, וכן בניסיון ללחוץ את ישראל להגדיל את התמיכה באוקראינה. בנוסף, הודה על התמיכה הכספית של יהודים מכל העולם באוקראינה.

הרב יעקב דב בלייך, הרב הראשי של אוקראינה והסנאטור לשעבר ג'ו ליברמן השתתפו בפגישה באמצעות 'זום', ואסיר ציון ויו"ר הסוכנות לשעבר נתן שרנסקי יחד עם נשיא הקונגרס היהודי העולמי רונלד לאודר הגיעו לקייב וישבו לצידו של זלנסקי.

במהלך הפגישה השתתף גם אחד מעשירי אוקראינה יחד עם עוד יהודים שתרמו לאוקראינה כספית. הנשיא זלנסקי הודה להם וקרא להם לפעול להגברת התמיכה באוקראינה.

בנוסף, קרא למשתתפים ללחוץ את מדינת ישראל לתמוך באוקראינה, זאת בצל המתיחות המדינית בין קייב לירושלים. כאמור, בפגישה גם עסקו בציון הטבח בבאבי יאר שבוצע על ידי הנאצים במהלך השואה.

הנשיא זלנסקי אמר לאחר הפגישה כי שוחח "על החשיבות של הגנה על ערכים אוניברסליים, הבטחת ביטחון ושלום ושימור הזיכרון ההיסטורי."

"תודה על תשומת הלב המתמדת שלכם לאוקראינה" אמר זלנסקי. "לקול שלכם חשיבות רבה לדעת הקהל. לכן, אנא המשיכו להפיץ את האמת על הטרור שהביאה רוסיה, ועל העזרה שאנו זקוקים לה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר